Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eéntje gaan drinken in "De Koffiekan"
    Ferrari 458
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• edit: perso plaat: 9-001-DKR
      (staat al in de lijst)
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        recent die bruine turbo S zonder spoiler en nu een echte GT3 zonder spoiler ??? of is dat GTS ? (niet echt duidelijk hier)

krijg je korting als je dei zo koopt ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          recent die bruine turbo S zonder spoiler en nu een echte GT3 zonder spoiler ??? of is dat GTS ? (niet echt duidelijk hier)

Dat is geen GT3
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Gross Gerau.. als dat de nieuwe Astra is zullen ze er niet veel verkopen.
            wel test-model met camouflage, dus kan nog deftig veranderen (maar blijft een Opel )

maar blijft een zeldzame spot (in B)
            Last edited by Stef69; 15/02/2011, 18:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Eéntje gaan drinken in "De Koffiekan"
              Ferrari 458
              inderdaad, maar wel "gevaarlijke" chauffeur, zijn neus zo over straat parkeren, en achteraan nog veel plaats !!!

mooi kleur ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Dat is geen GT3
                daarom dat ik het vraag
                want dit (eerste foto) : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49789&page=48
                is wel een turbo, maar vele zouden het ook niet zien (tenzij deur of motorklep open)

plaatje achteraan vervangen is natuurlijk gekende (en goedkope) truc, niet alleen bij P

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Eéntje gaan drinken in "De Koffiekan"
                    Ferrari 458
                    Prachtig!
                    Alleen zou ik voor andere velgen gaan.

Comment

inderdaad, maar wel "gevaarlijke" chauffeur, zijn neus zo over straat parkeren, en achteraan nog veel plaats !!!

mooi kleur ook
                      idd, heb het ook gedacht.
                      De neus staat gevaarlijk dicht bij de baan, hij kon nog makkelijk eeb meter naar achter.
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 1 verstrooide vrachtwagenchauffeur en zijn lange-neus-probleem is direct opgelost

Comment

daarom dat ik het vraag
                          want dit (eerste foto) : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49789&page=48
                          is wel een turbo, maar vele zouden het ook niet zien (tenzij deur of motorklep open)

plaatje achteraan vervangen is natuurlijk gekende (en goedkope) truc, niet alleen bij P
                          euhm... luchthappers aan de zijkant verklaren toch ook al veel hoor

Comment

was een GTS
                            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• eerste focus rs 500 gespot aan franco vandaag. vet hok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas B. Bekijk Berichten
                                Ik kwam toe met mijn superleggera en zag daar een toffe bmw staan. Even een fototje gemaakt :p

ik heb u gespot aan de bmwgarage langs de ring van roeselare, aant kruispunt om naar oostnieuwkerke te gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                  ik heb u gespot aan de bmwgarage langs de ring van roeselare, aant kruispunt om naar oostnieuwkerke te gaan!
                                  Yep was maandag wsh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten

Foto's genomen @ Partridge in Affligem/Hekelgem (aan de lichten cafe Kleine én Grote Beer?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                      Foto's genomen @ Partridge in Affligem/Hekelgem (aan de lichten cafe Kleine én Grote Beer?)
                                      overduidelijk.

Een rolls van een beetje verder: (als je echt goed kijkt zie je hem wel )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                        inderdaad; lijkt me duidelijk als je de baan kent :p (mmm lekker; the new fox)
                                        - Opel Speedster Driver -
                                        http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                                          inderdaad; lijkt me duidelijk als je de baan kent :p (mmm lekker; the new fox)
                                          2nd that!

Comment

Working...
                                          X