Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKnappe foto Tom!
De laatste tijd heb ik wel last van vreemde kleuren als ik met mijn 18-55 lens foto's maak (valt niet op door Z/W), maar het kan ook aan mij liggen
Comment
-
Gisteren onderweg naar huis van't werk Dikke thumbs up gegeven, maar 't waren weer van die droogstoppels Motor was warm, da maakte mij ni wijs, is da dan zo'n straf nen autoliefhebber wa genot voor het oor te bezorgen? Schandalig!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenAls je met zo iets rondrijd, en de 34ste op een uur tijd reageert als een 6-jarige (ik ben er ook schuldig aan ) dan denk ik wel dat je dat kotsbeu raakt.
ik kan nog altijd niet aan die kikkerachterkant wennenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendenk da ook wel,
ik kan nog altijd niet aan die kikkerachterkant wennen
Iedereen zonder stront in zijn ogen ziet dat het één van de belachelijkste achterkanten is die ooit op een auto is gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet moment dat je daaraan went is het moment dat je een Ferrari enkel en alleen vet vindt puur voor het feit dat het een Ferrari is.
Iedereen zonder stront in zijn ogen ziet dat het één van de belachelijkste achterkanten is die ooit op een auto is gezet.Last edited by kefkie; 25/02/2011, 14:06.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenKrijg jij mail notifications telkens er een post is met de tag "ferrari"?
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenFeit, zou ik nu moeten kiezen tussen een 458 of een gallardo zal het toch de laatste worden. moest de keuze zijn tussen een 430 en een gallardo, was het de 430. voor mij is de 599 de laatste mooie ferrari, de california, 458 en FF zijn gewoon lelijk imo. puur based on looks natuurlijk. de 458 enz zullen natuurlijk prachtige rijmachines zijn maar ge moet er ook nog in zitten en naar kijken.
360, 430, 458 zijn allemaal van den bok zijn klos. Zit niks deftig tussen. Dan liever een 355 voor mij.
Over de Kakafornia valt er weinig te zeggen. Als ze daar nu nog de achterkant van de 458 hadden opgeplakt dan hadden we meteen de meest idiote wagen op de aardkloot (en beyond).
Die FF ... daar kan ik nog geen oordeel over vellen ... moet het eerst eens IRL gezien hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHad hem inderdaad al op je FB gezien. Knappe kar!
Wist ik zelfs niet (meer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenSta jij tussen mijn vrienden ?
Wist ik zelfs niet (meer)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment