Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichtenis van dezelfde eigenaar trouwens.
Heeft hij nog andere auto's?
Comment
-
-
Heel blij dat ik deze eens in het echt heb mogen zien
Voor mij toch wel DE porsche voor puur straatgebruik.
IMG_0115.jpg
IMG_0116.jpg
IMG_0117.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenHeel blij dat ik deze eens in het echt heb mogen zien
[ATTACH]79462[/ATTACH]
Wel een machtige wagen!"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenHeel blij dat ik deze eens in het echt heb mogen zien
[ATTACH]79461[/ATTACH]
[ATTACH]79462[/ATTACH]
[ATTACH]79463[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenDie stickertjes mogen niet meer
Wel een machtige wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDus stickerplaten zijn nu in Belgie verboden sinds de komst van de EU plaat?"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenInderdaad. Je moet aan de voorkant een identiek duplicaat hebben van je originele plaat.
Zo een grote nummerplaat zie ik mij toch niet op mijn Lotus hangen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZo een grote nummerplaat zie ik mij toch niet op mijn Lotus hangen hoor"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenVertel dat maar eens aan Schouppe, volgens hem kan alles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenSchouppe kan den boom in !!!"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk BerichtenAls ze je tegenhouden zonder identiek duplicaat, krijg je een pv van 50 euro en mag je je twee weken erna komen aanmelden met een juiste plaat. Daarna kan je natuurlijk weer een stickertje plakken, maar als ze je nog eens tegenhouden heb ik geen idee wat ze dan doen
Comment
-
[ATTACH]79461[/ATTACH]
[ATTACH]79462[/ATTACH]
[ATTACH]79463[/ATTACH]
Comment
Comment