Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
-
Dat geluid
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenDie nummerplaat vooraan
Staat trouwens nog een M3 CSL op de achtergrond als ik me niet vergis.
gumpter, kwam er net op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenFerme spot!
Eentje van vandaag, wat een geluid komt er toch uit die dingen
Die gast moet dan toch niet in leuven zelf zijn, dan kan hij beter via de ring gaan ipv de celestijnen? En voor Haasrode kan hij beter een andere afrit nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenVanmorgen weer gezien. Wat een manier om uw dag te starten.
Die gast moet dan toch niet in leuven zelf zijn, dan kan hij beter via de ring gaan ipv de celestijnen? En voor Haasrode kan hij beter een andere afrit nemen.
Zo zie ik ook regelmatig een X6 op Monaco platen in Leuven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenVanmorgen weer gezien. Wat een manier om uw dag te starten.
die man is gewoon aan het genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten...
En liever een PGO? Ok, je hebt een nieuwe en betrouwbaardere (?) maar dat is nog steeds geen Porsche.
als budget geen probleem is :
Comment
-
Die Porsche Panamera volledig in het zwart (velgen inclusief) is gewoon knap. De Audi RS 5 is ook niet mis maar niet in het rood, allee dat is mij mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SVENSK TIGER Bekijk BerichtenDie Porsche Panamera volledig in het zwart (velgen inclusief) is gewoon knap. De Audi RS 5 is ook niet mis maar niet in het rood, allee dat is mij mening.
Comment
Comment