Vandaag genomen aan het circuit van Zolder. De specialekes waren bij wijze van spreken voor het rapen. Nog enkele "vette" nissans aan de pits gezien maar geen foto's van genomen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SVENSK TIGER Bekijk BerichtenDie Porsche Panamera volledig in het zwart (velgen inclusief) is gewoon knap. De Audi RS 5 is ook niet mis maar niet in het rood, allee dat is mij mening.
Toch is iets anders dan al die zwarte in België.
Ik was vrijdag ook in Zolder en daar stond inderdaad 't een en 't ander!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenzou jij altijd kiezen voor de kortste weg met zo een wagen ?
die man is gewoon aan het genieten
Je hebt gelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SVENSK TIGER Bekijk BerichtenVandaag genomen aan het circuit van Zolder. De specialekes waren bij wijze van spreken voor het rapen. Nog enkele "vette" nissans aan de pits gezien maar geen foto's van genomen .
Comment
-
Comment
-
-
Vandaag op Zolder
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK. Op foto nooit fan van geweest (leek me log en uit proporties), maar in real life klopt alles gewoon. Wat een lijnen, wat een wagen :wub:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenVandaag op Zolder
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK. Op foto nooit fan van geweest (leek me log en uit proporties), maar in real life klopt alles gewoon. Wat een lijnen, wat een wagen :wub:
Comment
-
Comment
-
PS ; Wie is Paul Nagels?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEerlijk gezegd was ik totaal niet onder de indruk.
Comment
-
Die indruk heb je bij sommige modellen van de 911 ook, maar toch klopt het totale plaatje.
Gepikt van het internet :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie indruk heb je bij sommige modellen van de 911 ook, maar toch klopt het totale plaatje.
Comment
-
Neen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenDat durven ze enkel in Duitsland, die Audi in't rood.
Toch is iets anders dan al die zwarte in België.
Ik was vrijdag ook in Zolder en daar stond inderdaad 't een en 't ander!
Comment
-
Comment