Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Vandaag genomen aan het circuit van Zolder. De specialekes waren bij wijze van spreken voor het rapen. Nog enkele "vette" nissans aan de pits gezien maar geen foto's van genomen .
Die Porsche Panamera volledig in het zwart (velgen inclusief) is gewoon knap. De Audi RS 5 is ook niet mis maar niet in het rood, allee dat is mij mening.
Dat durven ze enkel in Duitsland, die Audi in't rood.
Toch is iets anders dan al die zwarte in België.
Ik was vrijdag ook in Zolder en daar stond inderdaad 't een en 't ander!
Vandaag genomen aan het circuit van Zolder. De specialekes waren bij wijze van spreken voor het rapen. Nog enkele "vette" nissans aan de pits gezien maar geen foto's van genomen .
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK. Op foto nooit fan van geweest (leek me log en uit proporties), maar in real life klopt alles gewoon. Wat een lijnen, wat een wagen :wub:
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK. Op foto nooit fan van geweest (leek me log en uit proporties), maar in real life klopt alles gewoon. Wat een lijnen, wat een wagen :wub:
Eerlijk gezegd was ik totaal niet onder de indruk.
Comment