Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    Huh?

120i coupe
    Wielen
    Bandenmaat voor
    205/55 R 16
    Bandenmaat achter
    205/55 R 16

125i coupe
    Wielen
    Bandenmaat voor
    205/50 R 17
    Bandenmaat achter
    205/50 R 17

135i coupe
    Wielen
    Bandenmaat voor
    215/40 R 18
    Bandenmaat achter
    245/35 R 18

118d coupe
    Wielen
    Bandenmaat voor
    205/55 R 16
    Bandenmaat achter
    205/55 R 16

120d coupe
    Wielen
    Bandenmaat voor
    205/55 R 16
    Bandenmaat achter
    205/55 R 16

123d coupe
    Wielen
    Bandenmaat voor
    205/50 R 17
    Bandenmaat achter
    205/50 R 17

Allemaal gelijke breedte voor/achter OEM. Behalve de 135i. Zou ook zo zijn als ge een ander velgsken kiest toch? Anders, damn, dan ben ik mijn truukske kwijt.

Dan maar optie twee en eens gaan luisteren als de wagen draait hé!

Besides jij rijdt toch niet met een coupé, of heb ik iets gemist.
    Dit zijn gewoon de standaard velgen per motorisatie. Bij een 135i kan je geen 16"-ers opleggen want de remmenwinkel is te groot.

Pak je dus een optionele velg (ook nog altijd OEM), of kies je er eentje uit de accessoirescatalogus voor je 116d, dan zit je met andere waarden van banden ivm. velgen.

Comment

• Ja, maar normaal heb je zowel vooraan als achteraan dezelfde bandenmaat. En dat heeft de 135i OEM niet.

Comment

• Portfolio
        | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Laten we het houden op een exclusieve taxi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Die karwielen zijn echt te groot imo, een maatje kleiner zou zoveel beter staan.
            Nee, dit is echt dé combinatie voor een C63

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Laten we het houden op een exclusieve taxi

Dit is een taxi

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Die karwielen zijn echt te groot imo, een maatje kleiner zou zoveel beter staan.
                IRL is dat ideaal ze
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                  Dit is een taxi

Groetjes

nummerplaten TX.-... zijn in principe voorbehouden aan taxi's vandaar de opmerking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    nummerplaten TX.-... zijn in principe voorbehouden aan taxi's vandaar de opmerking.
                    Inderdaad, dat dacht ik ook

Comment

• Toch wel prachtig in het Gifgroen

Comment

Die RS6 zal ingeschreven zijn als taxi wss, is qua taks interessant

Comment

• Hoe zitten de taksen in elkaar als taxi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Hoe zitten de taksen in elkaar als taxi?
                            Is een pak minder, maar hoe het juist zit weet ik niet.
                            Was ofwel (quasi) taksvrij, ofwel moest je geen BIV betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Die RS6 zal ingeschreven zijn als taxi wss, is qua taks interessant
                              Ah bon, en wat gebeurd er als je dan zo'n foto ervan neemt en er staat geen taxi bord op? Onderweg afgevallen of een geval voor justitie en belastingfraude ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Is een pak minder, maar hoe het juist zit weet ik niet.
                                Was ofwel (quasi) taksvrij, ofwel moest je geen BIV betalen
                                Op taxiplaten moet ge evenveel BIV en taks betalen als elke andere auto!
                                De jaarlijkse taks kunt ge wel terugvorderen.

Verzekering zal niet van de poes zijn voor zo'n wagen.ik betaal voor hyundai h1 op dergelijke platen al +3000 €

Het voordeel is dan wel dat ge alles 100% fiscaalgewijs en btw-gewijs kunt inbrengen.
                                ik ben geen twijfelaar
                                allez ik denk dat toch

Comment

Ah bon, en wat gebeurd er als je dan zo'n foto ervan neemt en er staat geen taxi bord op? Onderweg afgevallen of een geval voor justitie en belastingfraude ?
                                  Deze wagen heeft een txh-plaat en is geregistreerd als= verhuring met bestuurder.Deze mag zelfs geen taxilamp hebben vermits zo'n wagen telkens verhuurd wordt met bestuurder voor minstens 3 uur en dit op contract
                                  ik ben geen twijfelaar
                                  allez ik denk dat toch

Comment

• Dat snijdt hout. Ik heb zo onlangs nog wat exclusief materiaal gezien met een TXH plaat. Dus toch compleet legaal.

Comment

• In gent rijdt er iemand rond met een flashy groene murci. Je kan de auto zogezegd huren, maar als je belt geven ze je oftewel een onnoemelijk hoog bedrag of is hij zogezegd bezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                        Inderdaad, dat dacht ik ook
                                        Ik had niet gekeken naar de nrplaat, dus dacht ik dat het een grapje was naar Audi toe omdat je nogal Mercedes minded bent.

Sorry Tom, verkeerd begrepen.

Comment

• En achter het muurtje staat ook nog een ferrari maar zover ben ik niet gegaan

Comment

Working...
                                          X