Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSport Classic.
Welke Ferrari was het Toere?
Als ik hem nog eens tegenkom neem ik een foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDenk dat ik deze heb zien staan vrijdagavond langs de baan Heule - Sint-Katerina, juist voorbij de lichten van de R8? Ik heb in ieder geval een Sport Classic gespot daar ...
Kan zeker zijn , eigenaar woont daar niet ver vandaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenOp taxiplaten moet ge evenveel BIV en taks betalen als elke andere auto!
De jaarlijkse taks kunt ge wel terugvorderen.
Verzekering zal niet van de poes zijn voor zo'n wagen.ik betaal voor hyundai h1 op dergelijke platen al +3000 €
Het voordeel is dan wel dat ge alles 100% fiscaalgewijs en btw-gewijs kunt inbrengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk BerichtenIk woon ook niet ver van deze mensen, we hebben daar ons bouwgrond van gekocht.
Dan weet ik waar je ongeveer woont
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGisteren rond Brussel een witte 997 gezien met carbon moterkap / zwarte velgen ( efkes dacht ik dat het een GT3 was die naderde in mijn spiegels ) maar achteraan stond er TECHART op ...
heeft iemand deze al eens gezien ?
of
Carbon motorkap zal wel wrapke zijn.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtentoevallig zo eentje?
of
Carbon motorkap zal wel wrapke zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDeze was het , ik herken de nummerplaat1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment