Oorspronkelijk geplaatst door torque
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk BerichtenHet zicht van uit mijn kamer. Meer moet dat niet zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten3 foto's per post maximaalThere is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten458
There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendeze week in Gent al 2 keer een CL65 AMG, V12 biturbo gezien
maar telkens te laat
als je hem niet ziet maar enkel hoort zou je denken dat er een Harley afkomt
2 jonge gasten erin, raam naar beneden, elleboog eruit, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendeze week in Gent al 2 keer een CL65 AMG, V12 biturbo gezien
maar telkens te laat
als je hem niet ziet maar enkel hoort zou je denken dat er een Harley afkomt
2 jonge gasten erin, raam naar beneden, elleboog eruit, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk BerichtenIk heb ook al eens een witte CL65 amg gezien aan het rabot, klinkt inderdaad Harley-achtig.
niet verwonderlijk die gasten wonen waarschijnlijk in de Wondelgemstraat of die buurt
2e keer donderdag, op Brabantdam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenIs geen echte Deze bedoel je toch?
maar waar komt dan dat geluid vandaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEen Cl500/600 met andere uitlaat kan niet knap klinken volgens jou?
De eigenaar van dat spel zit soms bij mij in de les
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenIk heb die ketel al gehoord, volgens mij is het toch wel echt. Heeft hij niet ook AMG-logo's in de zetels?
De eigenaar van dat spel zit soms bij mij in de les
uitlaat zou kunnen, ben geen kenner, ik zie niet dagelijk CL500 of 600 en deze ook nog niet gezien onder de motorkap
Comment
Comment