Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
    Niks gezegd, ik heb een bril nodig denk ik
    Neen, ik zou er ook een 8 van maken, maar het kan niet anders dan V6T zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk Berichten
      Het zicht van uit mijn kamer. Meer moet dat niet zijn

Geweldig!

Comment

• Comment

• Combo

Comment

• Ferrari 458 Italia in Trier, Duitsland !!Prachtig!!

Ik verschoot me ongelooflijk toen ik deze zag op de terugweg van een weekje vakantie; zeer leuk einde van een toffe week
            Last edited by Atenza; 22/04/2011, 20:51. Reden: Max.3 foto's per post.
            There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• 3 foto's per post maximaal
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                3 foto's per post maximaal
                Ochja, das waar ook.. Sorry!!

Comment

• 458

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
                    458

Net na 'de mijne', toevallig zeg

Comment

• Londen

Comment

• KTM X-Bow in England

Funny ding

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 23/04/2011, 11:51.

Comment

• deze week in Gent al 2 keer een CL65 AMG, V12 biturbo gezien
                          maar telkens te laat
                          als je hem niet ziet maar enkel hoort zou je denken dat er een Harley afkomt

2 jonge gasten erin, raam naar beneden, elleboog eruit, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                            deze week in Gent al 2 keer een CL65 AMG, V12 biturbo gezien
                            maar telkens te laat

Toevallig een mat-witte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              deze week in Gent al 2 keer een CL65 AMG, V12 biturbo gezien
                              maar telkens te laat

Ik heb ook al eens een witte CL65 amg gezien aan het rabot, klinkt inderdaad Harley-achtig.

Comment

• Is geen echte Deze bedoel je toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk Berichten
                                  Ik heb ook al eens een witte CL65 amg gezien aan het rabot, klinkt inderdaad Harley-achtig.
                                  eerste spot was dinsdagmiddag aan het Rabot
                                  niet verwonderlijk die gasten wonen waarschijnlijk in de Wondelgemstraat of die buurt

2e keer donderdag, op Brabantdam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                    Is geen echte Deze bedoel je toch?

zou best kunnen, nog geen enkele keer nrplaat gezien
                                    maar waar komt dan dat geluid vandaan ?

Comment

• Een Cl500/600 met andere uitlaat kan niet knap klinken volgens jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Een Cl500/600 met andere uitlaat kan niet knap klinken volgens jou?
                                        Ik heb die ketel al gehoord, volgens mij is het toch wel echt. Heeft hij niet ook AMG-logo's in de zetels?
                                        De eigenaar van dat spel zit soms bij mij in de les

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                                          Ik heb die ketel al gehoord, volgens mij is het toch wel echt. Heeft hij niet ook AMG-logo's in de zetels?
                                          De eigenaar van dat spel zit soms bij mij in de les
                                          AMG-look zoals S-line, ... is niet het zelfde als AMG of S !!!

uitlaat zou kunnen, ben geen kenner, ik zie niet dagelijk CL500 of 600 en deze ook nog niet gezien onder de motorkap

Comment

Working...
                                          X