Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanavond op de ring rond Brussel een aantal Engelse vrienden met wel heel leuk speelgoed (waarmee ze volgens mij uit Duitsland kwamen):
- BMW M3 CSL
- Merc SLS AMG
- Audi R8
En daarbij nog enen die ik niet herkende (shame on me), maar die volgens mij wel de meest exclusieve was. Alleszins vergezeld van een prachtige sound! Nummerplaat (engelse) eindigde op CTR.
Mocht er iemand deze juweeltjes ook gezien hebben, en weten welke die 4e was, laat het gerust weten, i'm curious. (hélas, no pictures taken, te druk bezig met genieten van het zicht )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk vind die plaat trouwens een stuk knapper/exclusiever dan een Belgische.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door malfieboy Bekijk BerichtenEn daarbij nog enen die ik niet herkende (shame on me), maar die volgens mij wel de meest exclusieve was. Alleszins vergezeld van een prachtige sound! Nummerplaat (engelse) eindigde op CTR.
Comment
-
Gisteren deze Wiesmann gespot:
En een tijdje geleden een Pontiac Solstice gespot. Is misschien niet meteen een super exclusieve wagen, maar ik had m nog nooit gezien:
Last edited by SToRM81; 04/05/2011, 18:54.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
En een tijdje geleden een Pontiac Solstice gespot. Is misschien niet meteen een super exclusieve wagen, maar ik had m nog nooit gezien:
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Ik vond het ook een mooie wagen om te zien. Ik kwam aanrijden en zag eerst de achterkant en moest even een paar keer kijken om te zien wat het was. Ik herkende het logo, maar kende het model eigenlijk niet.
Nog een foto van de zijkant (vanuit de wagen getrokken):
'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat zal waarschijnlijk deze geweest zijn, RUF CTR-3
Vrij exclusief toch zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door malfieboy Bekijk BerichtenJeps, die was het inderdaad! Problem solved!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenIk vond het ook een mooie wagen om te zien. Ik kwam aanrijden en zag eerst de achterkant en moest even een paar keer kijken om te zien wat het was. Ik herkende het logo, maar kende het model eigenlijk niet.
Nog een foto van de zijkant (vanuit de wagen getrokken):
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Dat vond ik ook ja. Andere (zwarte) velgen en een verlaging zouden het helemaal af maken'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenDat vond ik ook ja. Andere (zwarte) velgen en een verlaging zouden het helemaal af maken2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door malfieboy Bekijk BerichtenJeps, die was het inderdaad! Problem solved!
Dit is hem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenRS4 caractère ... of enkel logo?
slechte verlichting in de parking, donkere ramen, volgens mij staat op stuur onderaan "S-line" ?!?
Comment
Comment