Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vanavond op de ring rond Brussel een aantal Engelse vrienden met wel heel leuk speelgoed (waarmee ze volgens mij uit Duitsland kwamen):

- BMW M3 CSL
      - Merc SLS AMG
      - Audi R8

En daarbij nog enen die ik niet herkende (shame on me), maar die volgens mij wel de meest exclusieve was. Alleszins vergezeld van een prachtige sound! Nummerplaat (engelse) eindigde op CTR.
      Mocht er iemand deze juweeltjes ook gezien hebben, en weten welke die 4e was, laat het gerust weten, i'm curious. (hélas, no pictures taken, te druk bezig met genieten van het zicht )

Comment

• Een van de mooiste Ferrari's ooit imo
        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Eentje die je niet alle dagen tegenkomt ... Schitterend geluid, en die looks ... wauw

Bijgevoegde Bestanden
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Ik vind die plaat trouwens een stuk knapper/exclusiever dan een Belgische.
              En niemand gaat agressief durven doen want ze denken allemaal dat je van de maffia bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door malfieboy Bekijk Berichten
                En daarbij nog enen die ik niet herkende (shame on me), maar die volgens mij wel de meest exclusieve was. Alleszins vergezeld van een prachtige sound! Nummerplaat (engelse) eindigde op CTR.
                Dat zal waarschijnlijk deze geweest zijn, RUF CTR-3

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Gisteren deze Wiesmann gespot:

En een tijdje geleden een Pontiac Solstice gespot. Is misschien niet meteen een super exclusieve wagen, maar ik had m nog nooit gezien:

Last edited by SToRM81; 04/05/2011, 18:54.
                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Zwart/zwart met rode stiksels... Echt wel brede wielkassen

i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten

En een tijdje geleden een Pontiac Solstice gespot. Is misschien niet meteen een super exclusieve wagen, maar ik had m nog nooit gezien:

Dit vind ik echt een knappe wagen ...
                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Ik vond het ook een mooie wagen om te zien. Ik kwam aanrijden en zag eerst de achterkant en moest even een paar keer kijken om te zien wat het was. Ik herkende het logo, maar kende het model eigenlijk niet.

Nog een foto van de zijkant (vanuit de wagen getrokken):

'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Dat zal waarschijnlijk deze geweest zijn, RUF CTR-3

Jeps, die was het inderdaad! Problem solved!
                          Vrij exclusief toch zeker?

Comment

Idd heel exclusief!!

Comment

Ik vond het ook een mooie wagen om te zien. Ik kwam aanrijden en zag eerst de achterkant en moest even een paar keer kijken om te zien wat het was. Ik herkende het logo, maar kende het model eigenlijk niet.

Nog een foto van de zijkant (vanuit de wagen getrokken):

alleen deze velgen vind ik wa minder

Comment

• Dat vond ik ook ja. Andere (zwarte) velgen en een verlaging zouden het helemaal af maken

Comment

Dat vond ik ook ja. Andere (zwarte) velgen en een verlaging zouden het helemaal af maken
                                  Spijtig dat het merk wel nie meer bestaat he ... anders hadde ze nog wel schone modellen kunnen maken denk ik als zezo doorgingen

Comment

Dit is hem!

Comment

• RS4 caractère ... of enkel logo?

slechte verlichting in de parking, donkere ramen, volgens mij staat op stuur onderaan "S-line" ?!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                        RS4 caractère ... of enkel logo?

slechte verlichting in de parking, donkere ramen, volgens mij staat op stuur onderaan "S-line" ?!?
                                        Gewone A4 met s-line packet aangepakt door caractère.

Comment

• Idd zal vermoedelijk zelfs een diesel zijn

Comment

Working...
                                          X