Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Ik ben deze morgen in Sint-Katelijne-Waver een MG X-power tegen gekomen , dat is hier toch vrij zeldzaam. Heeft iemand anders hem ook nog gespot , hij reed van de ring van Mechelen naar Lier via Sint-Katelijne?
Ik ben deze morgen in Sint-Katelijne-Waver een MG X-power tegen gekomen , dat is hier toch vrij zeldzaam. Heeft iemand anders hem ook nog gespot , hij reed van de ring van Mechelen naar Lier via Sint-Katelijne?
zalig ! en nog in de buurt ook , die wil ik wel is spotten
Merci voor 't mms'ke, maar 'k was aant rijde
Idd dik zo'n GTS.. kheb er al een paar in Brasschaat gezien en je merkt toch wel dat er iets anders aan is dan een Carrera .
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
slechte verlichting in de parking, donkere ramen, volgens mij staat op stuur onderaan "S-line" ?!?
ik heb die in centrum van Gent zien staan (ale sowieso zelfde model, nummerplaat weet ik niet meer). Geluid klonk maar flauw dus wss gewone a4 diesel zoals ze al zeiden
Comment