Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Op weg richting Spa kwamen we ook nog deze speedster tegen. Daarna ook zien staan op onze parking. Vet kot

Reed overlaatst zo ene vroeg 's ochtends op garageplaten hier door Gits (boerengat!), schrok me haast een bult
    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Net witte Tesla Roadster zien staan en gisteren Murcielago (069 VIP).
      Blijft toch indrukwekkend die Murcie
      Helaas geen foto's.
      Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
      www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3 Bekijk Berichten
        Reed overlaatst zo ene vroeg 's ochtends op garageplaten hier door Gits (boerengat!), schrok me haast een bult
        Is van Debussere

Comment

• Comment

• Zeldzaam zo een 500, zelf ben ik er nog maar ééntje tegengekomen.
            ik weet niet of er zichtbare verschillen zijn met andere e klasse, want en logo is snel gelaatst.
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Vrij exclusief lijkt mij

Comment

• Comment

• Naar Clean weekend geweest?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                    Zeldzaam zo een 500, zelf ben ik er nog maar ééntje tegengekomen.
                    ik weet niet of er zichtbare verschillen zijn met andere e klasse, want en logo is snel gelaatst.
                    Ja heb er ook geen idee van , ik ga er maar van uit eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                      Ja heb er ook geen idee van , ik ga er maar van uit eigenlijk
                      Die op uw foto is een echte.

Comment

• Waaraan zie je dat ?

Comment

• Dubbele pijpjes denkik. alhouwel een diesel heeft dit ook.

maar even opzoeken bij RDW en dan zie je dat het een E500 is
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                            Net witte Tesla Roadster zien staan en gisteren Murcielago (069 VIP).
                            Blijft toch indrukwekkend die Murcie
                            Helaas geen foto's.
                            Beide van in de buurt, zag de Murci hier zondag passeren, wat een monster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Naar Clean weekend geweest?
                              Er twee dagen gestaan en op VTM nieuws geweest (voor een seconde).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                Is van Debussere
                                Had niet anders gedacht was toch wel schrikken om dat hier tegen te komen
                                "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Gisteren naar Düsseldorf geweest. Dorint Hotel is altijd wel een goede spot plaats

Klikbare thumbs

Eveneens gezien: CL63AMG, S500 Hybrid, diverse Bentleys, SLS AMG in't zwart. In de zomer is het er altijd leuk vertoeven.
                                  Last edited by Atenza; 11/05/2011, 19:15. Reden: Max.3 foto' per post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Naar Clean weekend geweest?
                                    hihi, ik ook

Mvg,
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                      hihi, ik ook

Mvg,
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                      Er twee dagen gestaan en op VTM nieuws geweest (voor een seconde).
                                      Was best wel intressant. met de Volt gereden, van die kerel mochten we volle petrol gaan . en met de skoda moest ik dan als een bompa rijden . de Focus is mij ook enorm bevallen samen met die Volt.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Had deze al eens gespot ( van ver op hun oprit ) en vandaag zat ik er toevallig achter ...

Check die velgen

Comment

• In de Provence.

Porsche Targa 4s (kleur bruin, prachtig!)

Maserati gt

Comment

Working...
                                          X