Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWas best wel intressant. met de Volt gereden, van die kerel mochten we volle petrol gaan. en met de skoda moest ik dan als een bompa rijden
. de Focus is mij ook enorm bevallen samen met die Volt.
. Ik was het meest onder de indruk van de ASX (wielspin in 2e versnelling
) en de Fiesta.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenIn de Provence.
Porsche Targa 4s (kleur bruin, prachtig!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenCT200 viel tegen, de Auris was wel hilarisch: doorsleuren met een CVT naar 150 en dan ABS testen. Ik was het meest onder de indruk van de ASX (wielspin in 2e versnelling
) en de Fiesta.
. Dat smartje was ook zalig, tegen 60 door die eerste bocht en we gingen pcies overkop
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
@ kortrijk, met "oudere" dame achter het stuurBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDa's ook maar een kutrotonde daar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenNice, in Malinas?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenAge Sex Location XD haha (die is ook mooi gesketen met die nrplaat)
was vroeger toch in op jippiiBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenThere is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenStaat ook veel in het centrum, prachtige kar...
Nog eentje uit Kortrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk BerichtenDat noem jij thumbs? Dikke spam ja!
Zagevent.
Comment
Comment