Part III had zijn limiet bereikt, tijd dus voor part IV.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Labels: Geen
-
@ Bouncing Bullet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Foto's? Ik ben vorig jaar naar dat event geweest maar vond nogal saai...
Geen, trein ging voor... Ah, ik was aan het twijfelen om te gaan, t zou wat druk zijn morgen maar dan kan ik misschien beter niet gaan. Ik verwacht wel minstens 2 filmpjes op jouwbuis he yannick.
Kan ik niet beloven want de examens zijn bezig.
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Foto's? Ik ben vorig jaar naar dat event geweest maar vond nogal saai...
Geen, trein ging voor... Ah, ik was aan het twijfelen om te gaan, t zou wat druk zijn morgen maar dan kan ik misschien beter niet gaan. Ik verwacht wel minstens 2 filmpjes op jouwbuis he yannick.
Kan ik niet beloven want de examens zijn bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenok, examens gaan sowieso voor, veel succes!
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenBMW zal helaas deze auto nooit kunnen overtreffen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe welbekende Audi R8 V8 in Leuven:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe welbekende Audi R8 V8 in Leuven:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten+ rijdt er ook geen rond met een TVH plaat? Heb deze al een paar keer op de Leuvense ring gezien. Blijft een indrukwekkende verschijning in je spiegel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk heb'm overlaatst zien rijden en het is een ietwat oudere man, en er zat dacht ik een vrouw van dezelfde leeftijd met lichtkleurig haar in. Ik heb echter niet kunnen zien wie de bestuurder exact was aangezien ik de auto langs rechts zag en 't was nogal donker
@ Fernand: neen.
Comment
-
Vorige week in Gent voor het eerst een X1 in het wild gezien, kan je beter de proporties beoordelen dan in een salon. Beetje rare verhoudingen, maar zeker niet om te zeggen super lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenIk vind hem op niet veel trekken irl. Daarnet in A'pen gezien en valt dik tegen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment