Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automarkt Roeselare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik moet dringend nog eens gaan, lang geleden dat ik nog zo gelachen heb...
    Enkele jaren geleden onze Jeep Gr Cherokee gaan verkopen, 500m voor de ingang al van de baan gehaald door wat leek op een bende wilden/hooligans, maar toen politiecombi passeerde verdwenen die al even snel als ze gekomen waren.
    Dan door de ingang, iedereen maar roepen en die auto vastklampen, hilarisch! Na kwartierke palaveren met die gasten, uiteindelijk de auto verkocht. T.t.z. met die mens nr bancontact gereden, € 250 voorschot in ontvangst genomen, en hij zou me 's avonds opbellen om af te spreken wanneer hij de auto kwam halen. Nooit meer iets van gehoord, die had geld teveel zeker?
    Erger dan Roeselare kan ook nog, ga maar eens nr Anderlecht
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
      Ik moet dringend nog eens gaan, lang geleden dat ik nog zo gelachen heb...
      Enkele jaren geleden onze Jeep Gr Cherokee gaan verkopen, 500m voor de ingang al van de baan gehaald door wat leek op een bende wilden/hooligans, maar toen politiecombi passeerde verdwenen die al even snel als ze gekomen waren.
      Dan door de ingang, iedereen maar roepen en die auto vastklampen, hilarisch! Na kwartierke palaveren met die gasten, uiteindelijk de auto verkocht. T.t.z. met die mens nr bancontact gereden, € 250 voorschot in ontvangst genomen, en hij zou me 's avonds opbellen om af te spreken wanneer hij de auto kwam halen. Nooit meer iets van gehoord, die had geld teveel zeker?
      Erger dan Roeselare kan ook nog, ga maar eens nr Anderlecht
      dat is positief

Als wij hier in Antwerpen voorbij rijden met onze W124, staan ze ook al teken te doen om hem te kopen 8-)

Comment

Ooit eens in Gent geweest met een Renault 19. Auto was al verkocht nog voor we er effectief waren, wat een gekken idd

Comment

Als je niet echt gesteld bent op de allochtone medemens dan kan je daar best wegblijven als je een wagen wil verkopen. Ik ben er ook eens mee geweest om een wrak te verpatsen en achteraf bleek het wel hilarisch te zijn: bij het binnenrijden begaf de radiator het en kwam er een grote wolk stoom van onder de motorkap. Je moet weten dat het is alsof je daar een getto of een gevangenis binnengaat, hoge dranghekken aan beide kanten met daarachter grote hordes "autohandelaren." Uiteindelijk hebben we nog €75 gekregen voor ons wrak. Weinig geld maar die auto was door en door rot en hebben we nog goed gelachen achteraf.

Comment

verdomme, ik moet toch wel eens werk maken van die meet&laugh @ automarkt Roeselare!

Ergens in oktober?

Net eens de kalender bekeken, alle zondagen zijn nog vrij!
            De eerste zondag, wie kan er mee? Gewoon afspreken op de parking van de euroshop, en dan naar ginder in groep, met minstens 1 fotocamera in de hand
            Last edited by Bompa; 29/08/2010, 20:48.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              verdomme, ik moet toch wel eens werk maken van die meet&laugh @ automarkt Roeselare!

Ergens in oktober?

De eerste zondag, wie kan er mee? Gewoon afspreken op de parking van de euroshop, en dan naar ginder in groep, met minstens 1 fotocamera in de hand
              Aanwezig met el cheapo fototoestel

Comment

aanwezig met middle cheapo fototoestel

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ergens in oktober?

Je meent het ofwa? Moet wel lachen zijn.

Ik heb trouwens eens m'n anekdote opgezocht over de automarkt in Gent. Dit postte ik 3 jaar geleden in iemand z'n 'Mijn auto'-topic:

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry
                  Enorm! Roept een anekdote op: 2 jaar geleden wouden we onze Space Wagon verkopen. Mijn vader en ik de zondagochtend naar de automarkt in gent. We waren wat laat en we konden niet meer binnen de automarkt dus probeerden we erbuiten. We reden naar een groepje van 7 turken, ruitje open, ze vragen de prijs. Met het opzicht dat er later nog zou afgedingt worden zeggen we tegen de hele groep een hoge prijs. Bijna in koor roepen ze: "Verkocht!" en ze proberen plots met z'n 7 in onze Space te kruipen. Mijn vader verschiet zich dood en scheurt weg met een paar mannen der nog half in (het leek eigenlijk wel een carjacking met 7 ) Nadat de laatste man der uit was, ons even afgezonderd, deurtjes dicht, vergrendeling op en terug naar dat groepje om daar eens op een deftige manier een deal af te dwingen. Nu stonden er geen 7 maar een stuk of 20, die allemaal een deal wouden sluiten. Mijn vader probeerde te onderhandelen, de prijs ging omhoog maarja, je moet achteraf wel nog het geld zien he, sommigen wouden zonder papieren kopen enzo. Mijn vader was het beu, al die drukte voor zijn leeftijd dus geen deal en wij naar huis om hem dan te laten overnemen door de garage.

Helaas waren we er nog niet van af. Op de terugrit werden we achtervolgt door 3 wagens. Aan elk stoplicht kwamen ze naast ons staan en vroegen de prijs. We hebben een beetje met hen gespeeld, paar omwegjes genomen, cirkeltjes gemaakt, maar we raakten er niet vanaf en we wouden zeker niet naar huis zodat ze ons aan ons deur zouden lastigvallen. Dus we reden naar de parking van de politie. 2 wagen speelden we daardoor kwijt. Eentje stopte ook op de parking en bood ons vriendelijk zijn kaartje aan om in de loop van de week eens langs te komen.

En met die man hebben we achteraf dan een mooie deal kunnen sluiten op een rustige manier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                    Je meent het ofwa? Moet wel lachen zijn.
                    natuurlijk!
                    ik wou al lang nog eens gaan, maar niemand van m'n gezin wil mee voorlopig

En we kunnen dat toch mooi combineren met een paar mensen van hier? Zo veel meer fun dan

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Begin Oktober? Ik ga ZEKER mee Niemand een wrak staan ergens dat weg mag?
                      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

fijn fijn fijn
                        inderdaad, nu nog een wrak zoeken

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Dit weekend bij vrienden gaat eten. Was daar ook ne Turk, ne maat van ne maat die daar in de buurt een pita kot heeft.

Ik zit daarnaast aan tafel, best sympa gast, begint die over auto's. Eerst wat gezeverd over de Audi waar me mee gekomen waren, en gedaan alsof dat mijn (enige) auto was, want 'daaruit kon hij veel afleiden' en die kar interesseerde hem niet zo.
                          Tot een andere maat zegt: "ma, gij rijdt toch met nen BMW?" FUCK. Toen kwam hij in actie.

hij: "Wat voor enen is het"
                          ik: "Ne 3 coupé"
                          hij: "Welke moteur"
                          ik: "Ne 330 diesel, gechipped"
                          hij: "Jaar?"
                          ik: "2008"
                          hij: "Welke kleur?"
                          ik: "Ne zwarten"
                          hij: "Laat mij even denken"
                          ik: ???
                          hij: "Welke grootte van velgen?"
                          ik: "19ders"
                          hij: "ik geef je er 32000 voor"
                          ik: "wat? waarom zou ik mijn auto nu verkopen?"
                          hij: "direct, cash"
                          ik: "ja, maar ik moet geen geld hebben, ik heb nen auto nodig"
                          hij: "we gaan naar mij thuis, we tekenen ne compromis, huppa, 32000, geef ik je er direct voor"
                          ik: "hey kerel, waarom zou ik je mijn kar verkopen, voor 32k dan nog?"
                          hij: "meer is hij net meer waard, ik geef je er direct 32000 voor, en..."
                          ik:
                          Klopte hem een paar keer op z"n schouder terwijl ik opstond en drank ging halen...

Die gasten zijn niet te doen...
                          Last edited by ICM; 30/08/2010, 11:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                            dat is positief

Als wij hier in Antwerpen voorbij rijden met onze W124, staan ze ook al teken te doen om hem te kopen 8-)
                            Hahaha ja das hier ook bekend, als je op zondag er nog maar voorbijgereden komt staan die manne al te zwaaien enzo om hem te kopen, er is er zelfs zo ons is 1ne achtevolgd..
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Je moet eens gaan met een mercedes 190

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Lijkt me gezellig. Ramen dicht, deuren vast, en popcorn eten.

Ergens in oktober?
                                Damn ja, organiseer dat eens? Daarvoor rijd ik nog eens met plezier naar centraal West-Vlaanderen.

Comment

Ooit mijn Fiat Brava 1.4 daar verkocht. Ook nog maar net binnen of de ganse familie zat al in de auto. Pure waanzin.

Op een bepaald moment komen er 2 in mijn auto zitten. Vraagt hij in het Frans of we eens buiten het terrein willen rijden. Als ik hem vraag waarom zegt hij: "Pour essayer la cinquième, tiens, chef" Mijn antwoord was even kort als duidelijk: "NON !" Mannen uit de auto.

En dan gasten, bellen, bellen, c'est pour ma femme. Je vais téléphoner, un instant. En maar bieden.

Ik wil daar ook nog wel eens terug gaan, maar dan ZONDER auto

Comment

Veel foto's nemen gasten !!!

Dat wordt LACHEEEEENNN !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Damn ja, organiseer dat eens? Daarvoor rijd ik nog eens met plezier naar centraal West-Vlaanderen.
                                      Als er in groep gegaan wordt -> zend me zeker 'n PM of mail. Ik ga mee (maar zit niet vaak op 't forum dus kans is groot dat ik de afspraken mis).

Wil dat eens gezien hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veluX Bekijk Berichten
                                        Je moet eens gaan met een mercedes 190
                                        Been there, done that.

Nauwelijks de parking op geraakt. Al een hele bende kandidaat kopers...tot bleek dat het een nafte was.

Bij die 'professionele' kopers is dat daar wel een wreed afgesproken spel. Er komt enen naar u, en die biedt een bepaald bedrag. Niemand zal daar nog boven gaan, en als ge weigert, dan komt er niemand meer, en kan je je kar terug meepakken, tenzij je een particulier vindt...

Comment

Zo.

iedereen welkom!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X