Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automarkt Roeselare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is helaas niets geworden, maar wel wat gelachen.

Inkom was €35 (), en ik had maar €15 bij, dus zijn we eerst naar de bank moeten rijden. Ik reed dus ff het terrein op, om me te kunnen draaien, en meteen zo'n Marokkaan die achter mijn auto komt gelopen, roepend en kloppend op de ramen, wou m'n achterdeur ook open doen maar die was natuurlijk gesloten.

We reden rustig door naar de uitgang v/d parking, en staan te wachten om in te kunnen voegen.. Komt die gast wel niet aangelopen zeker. Raampje open, minimum prijs? Hij stapte in achteraan en reed mee. Opeens onderweg ziet hij een BMW E36 zonder platen die te koop staat die achteruit aan het rijden was (had ik al zien staan in de heenrit), zegt dat we hem daar moeten afzetten, hij naar die BMW lopen..

Even later komt hij terug naar de auto gewandeld en nemen we hem terug mee. Ondertussen was hij al aan het rondbellen naar potentiële kopers.. Opbieden en afbieden over de prijs, het feit dat het maar een 1400 motor is, weerhoudt hem omdat de Golf als taxi in Afrika zou moeten dienen. 1800 motor is goed, 1400 is te klein.

Op de automarkt zelf dan nog een paar geïnteresseerden maar zodra ze hoorden dat het een 1400 benzine was en doorhadden dat mijn minimumprijs (€500) vast was, haakten ze af. Ook een Belgische marchant die amper €200 bood... Even verderop stond ook een Mitsubishi sedan waar ze maar €350 voor vroegen, en dan nog wilden ze daar amper €200 voor geven.

Toen besloten om naar huis te gaan want het was al bijna 12u en veel interesse was er niet. En dan belde Teus me om te zeggen dat die eerste die in het begin meegereden had €500 bood. Ik dus terug, daar aangekomen, wou hij maar €350 meer geven. Dus geen deal.

Heb nu nog 2 'gratis' beurten om nog eens te gaan.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Maar €35 voor 3 voormiddagen plezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        't Is helaas niets geworden, maar wel wat gelachen.

Inkom was €35 (), en ik had maar €15 bij, dus zijn we eerst naar de bank moeten rijden. Ik reed dus ff het terrein op, om me te kunnen draaien, en meteen zo'n Marokkaan die achter mijn auto komt gelopen, roepend en kloppend op de ramen, wou m'n achterdeur ook open doen maar die was natuurlijk gesloten.

We reden rustig door naar de uitgang v/d parking, en staan te wachten om in te kunnen voegen.. Komt die gast wel niet aangelopen zeker. Raampje open, minimum prijs? Hij stapte in achteraan en reed mee. Opeens onderweg ziet hij een BMW E36 zonder platen die te koop staat die achteruit aan het rijden was (had ik al zien staan in de heenrit), zegt dat we hem daar moeten afzetten, hij naar die BMW lopen..

Even later komt hij terug naar de auto gewandeld en nemen we hem terug mee. Ondertussen was hij al aan het rondbellen naar potentiële kopers.. Opbieden en afbieden over de prijs, het feit dat het maar een 1400 motor is, weerhoudt hem omdat de Golf als taxi in Afrika zou moeten dienen. 1800 motor is goed, 1400 is te klein.

Op de automarkt zelf dan nog een paar geïnteresseerden maar zodra ze hoorden dat het een 1400 benzine was en doorhadden dat mijn minimumprijs (€500) vast was, haakten ze af. Ook een Belgische marchant die amper €200 bood... Even verderop stond ook een Mitsubishi sedan waar ze maar €350 voor vroegen, en dan nog wilden ze daar amper €200 voor geven.

Toen besloten om naar huis te gaan want het was al bijna 12u en veel interesse was er niet. En dan belde Teus me om te zeggen dat die eerste die in het begin meegereden had €500 bood. Ik dus terug, daar aangekomen, wou hij maar €350 meer geven. Dus geen deal.

Heb nu nog 2 'gratis' beurten om nog eens te gaan.
        Heel herkenbaar! Ben er 1 maal geweest, mee met een vriend om zn Saab 9-5 te verkopen, never again!

Comment

• Begin op zo een automarkt met 800€ voor uwe golf en laat hem dan voor 500€ gaan? Ge moet niet direct zeggen "500 vast" maar 800 en er valt over te praten. Dan geraak je er nog vanaf denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
            Begin op zo een automarkt met 800€ voor uwe golf en laat hem dan voor 500€ gaan? Ge moet niet direct zeggen "500 vast" maar 800 en er valt over te praten. Dan geraak je er nog vanaf denk ik
            Ja, €800 was onze startprijs. Maar vonden ze meteen al teveel. Ik zei ook niet 'vast', maar ik wou niet lager gaan dan €500. Teus zei zelfs eens €400, maar dat vond ik te weinig. (als het een wrak was, direct)

Iemand die nieuwe Golf 3 remmen/schokdempers zoekt? Te koop met inruil van je oude. Evenals de smoked-rode achterlichten.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• telkens er een nieuwe auto kwam aangereden door de poort ging er daar een hele zwerm mensen naartoe gelijk vliegen naar een stront, zéker als het een Audi was. de marchands wilden er 200-300 euro voor geven. nogal belachelijk weinig, moest je plaats hebben zou ik die auto ergens aan de kant houden als reserve. of als auto om stuntwerk mee uit te halen
              de automarkt kan misschien interessant zijn voor een particulier: de prijzen liggen er belachelijk laag. als je 500-2000 euro voor een auto wilt uitgeven moet je gewoon gaan, en dan iets meer bieden dan de opkopers.

een maat van me zag ik nog 850 euro betalen voor een peugeot 205. daar zou je hem voor 250 mee naar huis hebben.
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Ben ooit op gelijkaardige automarkt geweest.

Ik had geen zin om te discussieren met die mannen en nieuwe auto stond al thuis...
                Mijn vraagprijs was 1000euro, was een renault 19 (jaren geleden al), had er pas door garage andere motorblok met 40.000km in laten leggen (factuur van 850euro).
                Kwam er 1ne, bood 200euro.
                Ik zeg oke.
                Hup geld aangenomen en maken dat ik daar weg was.

Als ze mij zo'n belachelijk bod doen zeg ik ook niet wat er met de wagen was...
                -Motorkap slot was kapot, sneller als 90-100 en kap vliegt open.
                -Kofferslot kapot en had koffer vol gestoken met alle rommel die nog in mijn garage lag.
                -Kapotte radio, enkel erin gestoken voor het zicht.
                -Kapot dakraam, tijdens een regenbui (of dag nadien) zijn zetels zeiknat.
                -Gat in uitlaatlijn.

Achteraf gezien beter geen vers blok in laten leggen en ineens schroot toen.
                Mij zien ze in ieder geval niemeer op zo'n markt.

Comment

• Wel ja, als het echt zo'n wrak is, waarom niet (wel spijtig van dat motorblok dan). Maar de mijne is nog veel te goed (vind ik). Niets van mankementen (behalve dat katalysator leeg is maar dat boeit toch niet voor export)

En iemand zei ook 'geen servo' waarop ik antwoordde 'is voor sterke mannen he'.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• alleen al voor het plezier zou ik eens willen gaan.
                    gewoon continu l*llen tegen die gasten, heerlijk!
                    Maar €35 entree is er over.

Comment

• Laat zeker weten wanneer de volgende sessie is, dan probeer ik opnieuw te passeren, wat nu niet lukte.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        alleen al voor het plezier zou ik eens willen gaan.

Zie je wel dat die 35€ werkt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          alleen al voor het plezier zou ik eens willen gaan.
                          die 35 is om te verkopen
                          wie gaat als koper betaalt maar 2 euro dacht ik
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Das toch aan den euroshop in Roeselare he? Kzou da wel eens willen meemaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                              Das toch aan den euroshop in Roeselare he? Kzou da wel eens willen meemaken
                              Jaat, van de morgen nog aan gepaseerd

Comment

• Volgende keer zou ik beter zeggen dat het een diesel of een 1800 is. Niemand heeft naar de papieren gekeken.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik kijk al uit naar jullie verslag vd 2de verkoopdag
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Volgende keer zou ik beter zeggen dat het een diesel of een 1800 is. Niemand heeft naar de papieren gekeken.
                                    Jij zou die mannen nadien ook nog eens graag over de vloer krijgen?

Comment

• Ian wil je eens laten weten wnn je gaat via fb? Als ik kan ga ik mee.

Comment

• Ik heb een oude mondeo 1997 1.8 diesel te koop met 265000km , ik zou er zondag ook mee naar Roeselare trekken om hem daar te verkopen , indien verkocht rij ik met racebike terug, (49km), ik lees hier heel wat taferelen op deze topic, is dat daar eigenlijk zo erg?, ik laat hier nog de uitslag na , Rudi D ,De Panne

Comment

• T'is daar inderdaad soms redelijk erg, als er een bepaald soort auto heel gewild is komen die gasten ook wild.
                                          Verwacht niet dat je daar met 1000€ zal buiten gaan.

Ze gaan dingen beginnen zeggen dat je auto helemaal kapot is en dat er alles moet vervangen worden enz...
                                          Ze beginnen te bieden op je auto en de een bied bv 400€ de ander 450€ dat zijn meestal mensen van 1 dezelfde 'groep'.
                                          En als je toekomt maak dat al je deuren gesloten zijn anders springen ze er in en moet je daar heel de tijd rondrijden op het terrein.

Comment

Working...
                                          X