't Is helaas niets geworden, maar wel wat gelachen. 
Inkom was €35 (
), en ik had maar €15 bij, dus zijn we eerst naar de bank moeten rijden. Ik reed dus ff het terrein op, om me te kunnen draaien, en meteen zo'n Marokkaan die achter mijn auto komt gelopen, roepend en kloppend op de ramen, wou m'n achterdeur ook open doen maar die was natuurlijk gesloten. 
We reden rustig door naar de uitgang v/d parking, en staan te wachten om in te kunnen voegen.. Komt die gast wel niet aangelopen zeker.
Raampje open, minimum prijs? Hij stapte in achteraan en reed mee. Opeens onderweg ziet hij een BMW E36 zonder platen die te koop staat die achteruit aan het rijden was (had ik al zien staan in de heenrit), zegt dat we hem daar moeten afzetten, hij naar die BMW lopen.. 
Even later komt hij terug naar de auto gewandeld en nemen we hem terug mee. Ondertussen was hij al aan het rondbellen naar potentiële kopers.. Opbieden en afbieden over de prijs, het feit dat het maar een 1400 motor is, weerhoudt hem omdat de Golf als taxi in Afrika zou moeten dienen.
1800 motor is goed, 1400 is te klein.
Op de automarkt zelf dan nog een paar geïnteresseerden maar zodra ze hoorden dat het een 1400 benzine was en doorhadden dat mijn minimumprijs (€500) vast was, haakten ze af. Ook een Belgische marchant die amper €200 bood...
Even verderop stond ook een Mitsubishi sedan waar ze maar €350 voor vroegen, en dan nog wilden ze daar amper €200 voor geven.
Toen besloten om naar huis te gaan want het was al bijna 12u en veel interesse was er niet. En dan belde Teus me om te zeggen dat die eerste die in het begin meegereden had €500 bood. Ik dus terug, daar aangekomen, wou hij maar €350 meer geven.
Dus geen deal.
Heb nu nog 2 'gratis' beurten om nog eens te gaan.

Inkom was €35 (

We reden rustig door naar de uitgang v/d parking, en staan te wachten om in te kunnen voegen.. Komt die gast wel niet aangelopen zeker.

Even later komt hij terug naar de auto gewandeld en nemen we hem terug mee. Ondertussen was hij al aan het rondbellen naar potentiële kopers.. Opbieden en afbieden over de prijs, het feit dat het maar een 1400 motor is, weerhoudt hem omdat de Golf als taxi in Afrika zou moeten dienen.

Op de automarkt zelf dan nog een paar geïnteresseerden maar zodra ze hoorden dat het een 1400 benzine was en doorhadden dat mijn minimumprijs (€500) vast was, haakten ze af. Ook een Belgische marchant die amper €200 bood...

Toen besloten om naar huis te gaan want het was al bijna 12u en veel interesse was er niet. En dan belde Teus me om te zeggen dat die eerste die in het begin meegereden had €500 bood. Ik dus terug, daar aangekomen, wou hij maar €350 meer geven.

Heb nu nog 2 'gratis' beurten om nog eens te gaan.
Comment