Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automarkt Roeselare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Automarkt in Beersel is hetzelfde. Je komt in de straat en ze zijn al aan je klinken aan het trekken en op je ruit aan het tikken. Het eerste wat er uit komt is diejesel, diejesel, combjein, combjein, airco,airco?
    Dan nog niet gesproken over de wrakken die er binnen staan + het klootjesvolk dat er rond loopt.
    Oevrier, ovrier, terwijl ze naar de motorkap wijzen. Eens die open is zitten ze aan die peilstok te prutsen alsof het ne verse kebab is.
    Neen, moet voor mij niet meer. Ik zet hem wel te koop op tweedehands, met enkel een tel nummer via een pay and go kaart. Zodat, eens de wagen verkocht is, het nummer kan afsluiten. Anders blijft je telefoon gaan met idiote voorstellen.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Ie was er content mee hoor...

FCapri: Uiteindelijk nog 150,- voor gekregen: wel gemerkt dat koppeling ook nogal raar begon te doen: beter da ik hem niet aan jou verkocht heb ;-)
      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• was toch voor te slopen hoor.
        motor en versnellingsbak zou in de garage komen als reserve voor mijn golf. als ik die inbouw wordt koppeling zowieso vervangen.
        veerpoten en dergelijke waarschijnlijk ook.
        koplampen, achterlichten, ruiten de verkoop in
        kas op het oud ijzer.

heb dezelfde wielen onder mijn golf gestoken en heb die 50€ betaald met slechte banden op. t is alleen dat ik met een verbouwing zit en niet echt de moment is om een golf te gaan slopen op de oprit . had die niet verkocht geweest, mocht ge die toch brengen

Comment

Working...
        X