Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automarkt Roeselare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Automarkt Roeselare

Hoi,
    Ik verkoop geen wagen, maar zou daar eigenlijk graag eens rondlopen. Is er daar parking waar je veilig je wagen kan achterlaten?
    Ik heb het over de automarkt Roeselare, waar er naar het schijnt 20 turken en polen rond je auto cirkelen bij het oprijden

Of iemand die van plan is zijn wagen daar te verkopen, dan rij ik mee met u en zo raakt u terwijl ook terug thuis

Ben van Avelgem (tussen Kortrijk en Oudenaarde)

Mvg,
    Ben

Je kunt je wagen op de parking tegenover de automarkt achterlaten. Daar word je dan niet lastig gevallen. Het is maar wanneer je werkelijk de automarkt binnenrijdt dat ze rond je auto hangen. Ik heb dat eenmaal meegemaakt met de auto van m'n vriendin... nooit meer . Zo die wagen afbeulen... Nu, we zijn hem toch kwijtgeraakt met een motor die niet meer deftig draaide...
    2000 Lancia Delta 1.9 TD
    2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
    eg

Comment

Da's een zottekot daar!! Goed als je een oud krel wil verkopen, maar auto's van boven de €6000 met een beetje waarde dus, zal je daar moeilijk kwijt geraken

Comment

idd, ook onze xantia daar verkocht. Dat is niet te doen,als vliegen op een stront
        Een rechtstreekse export vertrekplaats.

Aan de overkant is een euroshop/stock, waar ze je platen namaken, tegen de avond zijn ze het land uit met je wagen. Zelf meegemaakt!

Comment

Persoonlijk vind ik het in Roeselare rustiger dan in Gent. Al is het al een tijdje geleden dat ik naar een automarkt geweest ben.
          Altijd ramen dicht en deuren op slot doen iig. Enkel jaren geleden op de Gentse automarkt een aantrekkelijk oudere wagen willen verkopen voor een leuk prijsje. Dat bezoek is toen geëindigd in een leuke achtervolging door het Gentse met meerdere mannen in wagens die dus allemaal wouden kopen. (die momenten toen aan de rode lichten waren hilarisch! )
          Gewoon duidelijk laten weten dat je geen auto verkoopt en dat komt wel goed.

Comment

Amai ik krijg al zin om te gaan. Nu zondag eens gaan kijken
            Niemand die zijn wagen verkoopt en wil gaan?

Comment

ik heb het ook gedaan met mijn saxo, ook nooit meer...

er gooide daar al één 50 euro naar binnen, auto was voor hem zei em...

manmanman

was blij toen dak daar weg was en naar huis kon...

Comment

in 1997 heb ik daar een 1 jaar oude Clio willen verkopen.

never again...

sprongen er daar 3 franse jonge gasten in, ze zouden met mij een testrit maken tot in Rijsel...
                dat ziet ge van hier. Na 5km uit uwen auto gesjot en zij weg...
                Verder nog een zak opkopers die onder 1 hoedje spelen en met zwaar onderschatte prijzen naar jou komen. De zwakkere verkoper zou zo direct geloven dat zijn auto niks meer waard is

Maar een bezoekje brengen zou ik ook graag doen, maar ik dacht dat bezoekers ook inkom moesten betalen en dat is jammer....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

idd, 1,5 euro. Ben er vorig weekend geweest met de xantia. Mag nog 2 keer gaan. Hoogste bod was 500 euro
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Als je Roeselare erg vindt dat ben je nog niet in Antwerpen geweest Ik vind het daar persoonlijk erger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                      Als je Roeselare erg vindt dat ben je nog niet in Antwerpen geweest Ik vind het daar persoonlijk erger.
                      Ik moet Vlindertje gelijk geven.
                      Wij hebben daar geprobeerd onze Espace van '93 te verkopen.
                      We waren nog niet op de parking of er was al 3 keer een bruine voor de auto gesprongen
                      Op weg naar een plaatsje hebben ze de deur al opengetrokken, echt ni normaal
                      Als je dan "oui." antwoordt op hun vraag (Essence?) dan zijn ze allemaal weg, zeker als het een V6 is
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                      1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE
                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                      1980 Volkswagen Derby CLS
                      1990 Mercedes W124 230CE
                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                        idd, 1,5 euro. Ben er vorig weekend geweest met de xantia. Mag nog 2 keer gaan. Hoogste bod was 500 euro
                        1.5 euro is geen geld! ik dacht dat het meer was.

AF-meet&laugh @ markt Roeselare?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          1.5 euro is geen geld! ik dacht dat het meer was.

AF-meet&laugh @ markt Roeselare?
                          Zalig idee

Comment

Zeg maar wanneer

Comment

ge kunt gaan pijzen dat ik met een 1j oude Clio ook maar 1 keer geweest ben
                              Net op 't moment dat Renault Vilvoorde gesloten werd, dus de particulieren wilden op de koop toe tijdelijk geen Renault kopen, de rotzakken

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ik heb daar ooit een wagen gekocht...
                                en ook ooit een andere wagen verkocht.

geen problemen gehad what so ever.

als je verkoopt:
                                gewoon ramen toe, oprijden, parkeren en dan eerst een wandelingske maken.

de echt geinteresseerden zullen er nog staan als je terugkomt

Comment

Ben er nog steeds niet geraakt, en de zomer is bijna over
                                  Nog steeds niemand die verkoopt en iemand mee wilt?

Comment

in Gent was ik nog maar paar meter door de inkom en er zaten al 3 gasten bij mij in auto
                                    2 achteraan en 1 naast mij

ben tot op plaats gereden waar ik deftig uit de weg stond voor anderen en heb mijn sleutel afgegeven, plaat eraf achteraan en geld ontvangen, binnen paar min was alles geklonken

Comment

Heb daar ooit een wagen verkocht, was een hele belevenis.

Comment

Als bezoeker moet je je wagen op de parking van de Euroshop zetten,
                                        er recht tegenover

Een vriend en ik zijn ook eens zijn Focus gaan verkopen,
                                        bij het oprijden direct 30 man rond u (waren nog niet binnen hé, in de oprijzone).

Smijt er ene een briefje van 500€ (gene zever) naar binnen !!!
                                        "Die wagen is van mij", zegt ie.

Mijne maat smijt dat briefje van 500€ weer naar buiten

Niet mee stappen in zo'n praktijken of zaken,
                                        zelf de touwtjes in handen houden, anders kan dat wel eens verkeerd aflopen

Comment

Working...
                                        X