Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automarkt Roeselare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wij hebben daar enkele maanden geleden ook het auto'tje van m'n oma verkocht (Matiz Deawoo).

Kwamen opgereden, ze smeten letterlijk wat briefjes in onze auto en hij was zogezegd al verkocht van voor we de parking opreden

Eens je op de parking bent, proberen ze direct een 'testrit' met u te doen in de wagen, met de bedoeling eigenlijk u apart te hebben en enkele 100 euro's afbieden...

We zijn daar dan nog een uur of 2 gebleven, en uiteindelijk verkocht aan een Vlaming.

Ik heb daar serieuze ogen getrokken alleszins

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
      Staat de Z4 niet te koop...
      Ze willen daar toch maar diesels.
      Met de Alfa stonden ze soms langs de weg tekens te doen om te kopen,nu heb ik er geen last meer van.
      Ze mogen nu trouwens niet meer langs de baan bieden,vroeger probeerden die gasten al auto´s tegen te houden van aan de Rijksweg.
      Zotte toestanden.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      ja inderdaad, ik heb dat dan moeten afzeggen omdat ik uiteindelijk zelf niet kon gaan...

En nadien ben ik dat wat uit het oog verloren ....
      Nieuwe oproep??

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ze mogen nu trouwens niet meer langs de baan bieden,vroeger probeerden die gasten al auto´s tegen te houden van aan de Rijksweg.
        Zotte toestanden.

.
        Toen ik en m'n vader daar op de markt waren, wachtte m'n grootvader in z'n Mercedes C200cdi aan de overkant van de weg, parking euroshop dus.

Toen we na de verkoop terug bij hem in de wagen stapten, vertelde hij dat er ook verschillende mannen kwamen vragen bij hem of hij z'n wagen niet verkocht...

Comment

Ik kan ook mee, wil eventueel wel iemand mee oppikken indien niet te ver uit route, kunnen misschien op voorhand een kleine meet & greet maken met 4 a 5 wagens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
            Wij hebben daar enkele maanden geleden ook het auto'tje van m'n oma verkocht (Matiz Deawoo).

Kwamen opgereden, ze smeten letterlijk wat briefjes in onze auto en hij was zogezegd al verkocht van voor we de parking opreden

Eens je op de parking bent, proberen ze direct een 'testrit' met u te doen in de wagen, met de bedoeling eigenlijk u apart te hebben en enkele 100 euro's afbieden...

We zijn daar dan nog een uur of 2 gebleven, en uiteindelijk verkocht aan een Vlaming.

Ik heb daar serieuze ogen getrokken alleszins
            Kwamen daar veel "Vlamingen" kijken?

Comment

vroeger 2 ford's verkocht op die markt in gent.
              zou de clio daar een afzetmarkt vinden? vraagprijs rond de 4700€. of is dat te duur.
              zou je ook al schouwing voor verkoop nodig hebben.
              indertijd heb ik gewoon wagens verkocht voor 700€ zonder SVV
              wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Kwamen daar veel "Vlamingen" kijken?
                Er waren enkele Vlamingen, maar sterk in de minderheid hoor.
                Toen ik daar was mss 10 % ofzo (kopers bedoel je hé?)

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                vroeger 2 ford's verkocht op die markt in gent.
                zou de clio daar een afzetmarkt vinden? vraagprijs rond de 4700€. of is dat te duur.
                zou je ook al schouwing voor verkoop nodig hebben.
                indertijd heb ik gewoon wagens verkocht voor 700€ zonder SVV
                Tegenwoordig zou die markt niet meer bestaan in Gent heb ik gehoord daar...

Vraagprijs van uw wagen zou mss lukken, al zal dat wel het maximum zijn, denk ik.
                Er stonden daar ook wagens van 10k en meer, die werden praktisch niet bekeken...

Comment

nee die in Gent bestaat niet meer
                  Je hebt nog eentje in Antwerpen, waar het ook iedere zondag een feest is

Heb zelf mijn mercedes 190D daar verkocht in roeselare, wil dat eerlijk gezegd nooit meer meemaken.. Er staan hekkens als je op rijdt en ze sprongen daarop als wilde apen die 2 weken geen eten meer gehad hebben

En er lopen wel degelijk ook vlamingen die geinteresseerd zijn!
                  2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

Yep, kopers met een blanke huidskleur bedoel ik. Bedankt voor de info...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                      Ik kan ook mee, wil eventueel wel iemand mee oppikken indien niet te ver uit route, kunnen misschien op voorhand een kleine meet & greet maken met 4 a 5 wagens
                      Ik doe mee
                      "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichten

Heb zelf mijn mercedes 190D daar verkocht in roeselare, wil dat eerlijk gezegd nooit meer meemaken.. Er staan hekkens als je op rijdt en ze sprongen daarop als wilde apen die 2 weken geen eten meer gehad hebben

Van 190's lopen ze daar idd stapelzot.

Toen ik daar was kwam er ook ene opgereden, 't was ook van dat

Comment

wij willen daar opel corsa van 2000 met 230.000km daar verkopen voor 2500...minimim is 2000.
                          (Er zit nl. nieuwe batt, startmotor, alternator, versnellingskabel en veringen in...)
                          Zou dit lukken denken jullie?

Comment

Ik vrees toch dat beide prijzen iets te hoog gemikt zijn...

Maar onder het motto; wie niet waagt,...

Comment

Tegenwoordig zou die markt niet meer bestaan in Gent heb ik gehoord daar...

Vraagprijs van uw wagen zou mss lukken, al zal dat wel het maximum zijn, denk ik.
                              Er stonden daar ook wagens van 10k en meer, die werden praktisch niet bekeken...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichten

die in gent bestat idd niet meer. vandaar de vraag of het interessant zou zijn om naar roeselare te gaan met de clio of ik hem beter zo probeer te verkopen.
                              het is idd wel steeds fun om ginds op te rijden en je al die mannen in je wagen ziet duiken
                              wimoptiek.be op

Comment

Moet je betalen om je auto daar te verkopen , morgen eens probreren om m'n camionette daihatsu hijet te verkopen , zo'n kleintje 1000cc .

Comment

Ik dacht dat je voor €35 een blad krijgt dat je recht geeft op 3x toegang tot de markt met je te verkopen voertuig.

Er is ook één of andere regeling dat het blad maar 3 maanden geldig is ofzo, waardoor je dus wel eventjes tijd hebt moest het niet 3 keer na elkaar passen om te gaan.
                                  Met een beetje geluk is je camionette natuurlijk van de eerste keer verkocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                    Ik dacht dat je voor €35 een blad krijgt dat je recht geeft op 3x toegang tot de markt met je te verkopen voertuig.

Er is ook één of andere regeling dat het blad maar 3 maanden geldig is ofzo, waardoor je dus wel eventjes tijd hebt moest het niet 3 keer na elkaar passen om te gaan.
                                    Met een beetje geluk is je camionette natuurlijk van de eerste keer verkocht.

€35 ook nog niet van het minste morgen toch eens passeren .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bert12 Bekijk Berichten
                                      €35 ook nog niet van het minste morgen toch eens passeren .

En bedankt voor uw info Stichelb. , was ik nog vergeten

Comment

Ooit eens geweest met een oude ford fiesta
                                        Auto had wat problemen, o.a. het deurslot, als je de deur sloot langs buiten kreeg je die niet meer open en moest je via de koffer (dit natuurlijk niet gezegd)
                                        Ook nog wat motorproblemen enzo... er was eigenlijk niet veel goed meer aan.
                                        Na veel discusiëren met die mannen daar, toch verkocht gekregen aan een redelijke prijs..
                                        Die persoon betaald ons, gaat zen nieuwe aanwinst aan de kant gaan zetten, kruipt er uit en sluit zen deuren

Hebben toen maar snel vertrokken

Comment

verkoop

Ik zou graag m'n auto willen verkopen op de auto markt van roeselare.
                                          moet het gekeurd zijn voor verkoop ?

Comment

Working...
                                          X