Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automarkt Roeselare

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door B&A Bekijk Berichten
    Ooit eens geweest met een oude ford fiesta
    Auto had wat problemen, o.a. het deurslot, als je de deur sloot langs buiten kreeg je die niet meer open en moest je via de koffer (dit natuurlijk niet gezegd)
    Ook nog wat motorproblemen enzo... er was eigenlijk niet veel goed meer aan.
    Na veel discusiëren met die mannen daar, toch verkocht gekregen aan een redelijke prijs..
    Die persoon betaald ons, gaat zen nieuwe aanwinst aan de kant gaan zetten, kruipt er uit en sluit zen deuren

Hebben toen maar snel vertrokken
    Misschien moet ik mijn Polo daar ook maar eens zetten.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katinkatje Bekijk Berichten
      Ik zou graag m'n auto willen verkopen op de auto markt van roeselare.
      moet het gekeurd zijn voor verkoop ?
      Als je laat keuren zullen ze blij zijn, als je het niet hebt zullen ze er geen euro minder voor geven. Best niet doen dus, is nergens voor nodig.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Zeker niet laten keuren, hoeft niet ook. Die mannen kopen wat hun willen, en laat je niet overdonderen. Beloven X te geven, tonen centen desnoods, doen daar een klein toerke op het plein, geven maar de helft of nog minder zo in handen. Neem je ze aan ben je je kar kwijt.
        Dus goed uitkijken wat je doet en verdedig je prijs.
        Zitten daar echte aasgieren tussen die je wagen voor zo weinig mogelijk willen.
        ....en vergeet je 2 (twee) platen niet !!!!!!!

mvg

Comment

Die mannen daar zijn compleet zot. Heb ooit eens een met een kennis een Peugeot 806 of iets dergelijks daar gaan verkopen (personenbus). Die gasten springen dus letterlijk op de wagen en kloppen en doen en hij is al verkocht voor dat je de prijs zegt .

Het beste moment waar we nog altijd over praten in de familie:

Ik was een jaar of 10 en samen met mijn pa naar de automarkt in Anderlecht een Citroën BX gaan verkopen . Komt daar ene af: ik koop die wagen maar kom binnen half uur terug, hier 20 000 frank (toen nog). Na 5 minuten komt daar nen andere: die wagen is van mij, baf, de prijs die mijn vader vroeg en wij alles mee uit de wagen en wég! Had graag eens die 2 kopers gezien achteraf .

Weet er toevallig iemand wat ik nog voor een Mercedes 190D sportline met 233 000 km van 1991 kan krijgen daar? Hij is nog gekeurd tot ergens in augustus/november dacht ik. Is 1500€ veel ? De wagen rijdt perfect en heeft een trekhaak, alu-velgen, servo-stuur, radio en centrale vergrendeling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
            Weet er toevallig iemand wat ik nog voor een Mercedes 190D sportline met 233 000 km van 1991 kan krijgen daar? Hij is nog gekeurd tot ergens in augustus/november dacht ik. Is 1500€ veel ? De wagen rijdt perfect en heeft een trekhaak, alu-velgen, servo-stuur, radio en centrale vergrendeling.
            'k zou die gewoon proberen te verkopen - niet op zo'n automarkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
              'k zou die gewoon proberen te verkopen - niet op zo'n automarkt.
              Edit: Het is een benzine. Sorry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
                Het beste moment waar we nog altijd over praten in de familie:

Ik was een jaar of 10 en samen met mijn pa naar de automarkt in Anderlecht een Citroën BX gaan verkopen . Komt daar ene af: ik koop die wagen maar kom binnen half uur terug, hier 20 000 frank (toen nog). Na 5 minuten komt daar nen andere: die wagen is van mij, baf, de prijs die mijn vader vroeg en wij alles mee uit de wagen en wég! Had graag eens die 2 kopers gezien achteraf .
                Over praten in de zin van" ik schaam me nog steeds te pletter dat ik iemand bestolen heb" of ben je fier op deze daad?

Comment

Een maat van me heeft me aangesproken om mijn auto op de automarkt in roeselare te verkopen, maar na het lezen van deze commentaren ben ik wel wat sceptisch. Is dat daar nog altijd zo'n zottekot nu of kun je op 'kalmere' zondagen gaan ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                    Een maat van me heeft me aangesproken om mijn auto op de automarkt in roeselare te verkopen, maar na het lezen van deze commentaren ben ik wel wat sceptisch. Is dat daar nog altijd zo'n zottekot nu of kun je op 'kalmere' zondagen gaan ;-)
                    Deze winter ben ik daar geweest, was toch behoorlijk zot

Als je een wagen van meer dan 5k euro wil verkopen zou ik al niet naar daar gaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                      ik denk dat het er altijd een zottekot is
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Wij hebben daar onze Mercedes E uit 95 verkocht. Ik en mijn moeder. En dat viel goed mee :-) Al die wilde verhalen hier, amai zeg. Je zegt je prijs, je laat hen spreken, onderhandelt, luistert en that's it. En op't einde kan je je geld laten controleren of het echt is en dat is het. Easy peasy lemon squeasy. De onze was gewoon gekeurd maar niet voor verkoop (geen tijd, geen zin) en een particulier uit Frankrijk heeft hem gekocht.

Comment

Ford Mondeo

Ik wil mijn oude Ford Mondeo verkopen op zo'n automarkt. Hij is niet veel meer waard, maar dat hoeven zij niet te weten. Hij is 17 jaar oud, 88000km, benzine. Hij schokt af en toe, maar dat zullen ze normaal niet merken voor ze daar weg zijn. Hij heeft ook een aantal blutsen.

Ik wil er niet per se veel voor ontvangen, als het daar niet lukt geef ik hem gratis aan de garage. Maar ik vraag me af of jullie kunnen zeggen wat hij ongeveer waard zou kunnen zijn?

Ik ben een meisje van 22, dus ik denk dat ik daar best niet alleen ga staan, maar mijn vriend meeneem en hem het woord laat doen. Kunnen jullie tips geven?

Comment

Tip

Uhu,

Gewoon niet gaan.

Cheers

B

Comment

Waarom zou je niet gaan?

Je zal sowieso wel nog iets krijgen ervoor als ze de wagen zien zitten. Dat is toch altijd beter of hem gewoon aan de garage te geven?

Gewoon niet direct toegeven aan die mannen, want ze bieden véél te laag in het begin en gaan altijd maar hoger tot op een bepaald moment. Wij hebben daar een hele voormiddag mogen die kerels afwijzen vooraleer we nog een goeie 500 euro gekregen hebben voor een Fiat Punto waarvan er serieuze kosten waren aan de motor (had te warm gekregen wegens lek in waterleiding en werd dan nog slecht hersteld door de garage). Ze waren begonnen met 100 euro te bieden, dusja... De garage wou die wagen zelfs niet meer overnemen, omdat ze er niets meer in zagen.

Ze zullen waarschijnlijk wel vanalles beginnen opnoemen wat er verkeerd is aan de wagen. Gewoon niets van aantrekken en je prijs noemen dat je wil krijgen (liefst hoger dan wat je echt wil krijgen, zodat je wat ruimte hebt om te zakken en zij om te stijgen).

En inderdaad best niet alleen gaan. Wij waren met twee en dat was zeker geen luxe...
                              2000 Lancia Delta 1.9 TD
                              2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                              eg

Comment

laat je die mannen eigenlijk een testrit doen daar met je wagen ?

Comment

Wij hebben ooit een Espace gekocht op de automarkt in Wilrijk en hebben een testrit kunnen doen.

En inderdaad, niet direct toegeven. Ooit hebbe ze 200 frank geboden voor een volvo die wij verkochten..
                                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                  1990 Volvo 344
                                  1991 Mercedes W124 230CE
                                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                  1980 Volkswagen Derby CLS
                                  1990 Mercedes W124 230CE
                                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sebke Bekijk Berichten
                                    laat je die mannen eigenlijk een testrit doen daar met je wagen ?

Enkel wanneer ik gewapend zou zijn zou ik ze een testrit laten doen

Die gasten willen meestal geen testrit doen, ze zien je binnenrijden met de wagen en ze schatten hun kennis van auto's zodanig hoog in dat ze alles denken te weten.

Comment

Bij ons hebben ze ons allicht uit de auto gesleurd om ons op de achterbank te zwieren en zelf eens een toertje te doen op het terrein zelf. Ze rijden daar dan toertjes om te voelen of alles nog ok is, zeker?
                                      2000 Lancia Delta 1.9 TD
                                      2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                                      eg

Comment

ik zou morgen gaan .
                                        weet er iemand om wek uur dat da begint en de prijs van inkom

Comment

• in roeselare en weet iemand het juiste adres

Comment

Working...
                                          X