Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb op de markt in Anderlecht ooit een AUDI 200 verkocht. Geld gekregen en de koper vraagt naar garantie. Jaaaaaaaaaaaaaa zeg ik....van hier tot aan de poort waar je buiten rijd. Pittig detail. Ik stond vlak naast de poort geparkeerd.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
ik ga bijna wekelijks,maar niet meer voor de wagens maar om te apperitieven in de cafetaria aan de overkant,soms staat er eens iets intresants maar meestal trek het op niets meer
@ Buck: haha, dank je, maar daar kon ik ook op komen
@ Guess who: merci, ik besef dat ik hoger moet beginnen, maar ik weet niet wat ik er nog voor kan krijgen, ik heb een soort richtbedrag nodig, zodat ik niet te hoog begin, want dat schrikt ze direct af. De garage wil hem gratis overnemen, en een vriend wil hem kopen voor 300 euro, maar dat betekent dat ik langs de keuring zal moeten (en daar zal ik niet doorgeraken). Ik wil hem ook niet echt oplichten voor die 300 euro. Hij weet wel wat er mis aan is, maar die keuring moet sowieso eerst gebeuren.
Als het maar voor export is, was die keuring niet per se nodig dacht ik. Ik verkoop ook liever een auto die niet helemaal meer ok is niet aan vrienden.
Ik weet dat ik zeker met meerderen moet gaan en zeker niet met enkel meisjes, want dan lachen ze je vierkant uit.
Het punt is dat ik geen kosten meer wil aan de wagen (dus geen herstelling/keuring/...) behalve de benzine die ik nu nog oprijd.
Ik ga wel in Wilrijk gaan, da's dichterbij. En ja, oplichten is het niet echt, maar laten we dan zeggen dat ik liever geen slechte auto's aan vrienden verkoop
Goh, wij hebben nog voor de punto 1500 euro gevraagd Ze stonden al tegen de hekkens te springen om te vragen wat we ervoor wilden. Als we 1500 euro vroegen, was het direct "Verkocht!!! Het is mijne auto!!! Iedereen afblijven!!!", tot hij erin kroop om ermee te rijden en stilviel . "Oeioei, probleem motor, ik geef nog 100 euro". Dat is dan nog omhoog gegaan tot 500 euro, dusja
Ik zit misschien ook te denken om mijn Golf 3 Variant (benzine helaas) te verkopen via zo'n automarkt (Roeselare wss), maar als ik al die verhalen hier lees..
Hoeveel zou ik er nog voor kunnen vangen? Gaat om deze:
Die mannen daar zijn compleet zot. Heb ooit eens een met een kennis een Peugeot 806 of iets dergelijks daar gaan verkopen (personenbus). Die gasten springen dus letterlijk op de wagen en kloppen en doen en hij is al verkocht voor dat je de prijs zegt .
Het beste moment waar we nog altijd over praten in de familie:
Ik was een jaar of 10 en samen met mijn pa naar de automarkt in Anderlecht een Citroën BX gaan verkopen . Komt daar ene af: ik koop die wagen maar kom binnen half uur terug, hier 20 000 frank (toen nog). Na 5 minuten komt daar nen andere: die wagen is van mij, baf, de prijs die mijn vader vroeg en wij alles mee uit de wagen en wég! Had graag eens die 2 kopers gezien achteraf .
Lol, misschien moet ik dat ook eens proberen. Als er iemand een briefje van €500 naar binnen gooit, meteen wegrijden, naar de volgende automarkt. Maar mijn Golf is uber traag dus vrees dat ik ingehaald zou worden door een stel woedende buitenlanders.
Over praten in de zin van" ik schaam me nog steeds te pletter dat ik iemand bestolen heb" of ben je fier op deze daad?
Ze moeten maar niet zo achterlijk zijn om hun geld door je raam te gooien. :')
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Tis al veel kalmer geworden sinds lange tijd.. Heb er al twee auto's verkocht. Golf III sdi met 200 k op ( vier a vijf jaar geleden ) dan nog 1200 euro voor gekregen. Jaar of twee geleden met een Polo break tdi met 350 k amper 500 euro... Zou ongeveer tzelfde verwachten.
Als ge binnen gaat moet ge kleine som betalen + blad invullen. Eens er iemand een prijs zal gezegd hebben zult ge van de rest niet veel meer meer krijgen, er staan daar ondertussen al schone en nieuwere auto's met veel minder km's tussen heb ik gezien. Maar kwijt raken gaat ge wel doen.
Er zijn daar ook al van die zogenaamde "marchands" overvallen een een dikke pak geld kwijt.
Als ik het goed begrijp kan je daar tegenwoordig met duurdere auto's terecht waar je vroeger eerder best met een wrak kwam opdagen? Komen er veel particulieren kijken?
Ik ga morgenvoormiddag wss naar de automarkt in Roeselare met Teus.
Mensen die ook willen komen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment