Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Esso Extras punten sparen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Esso Extras punten sparen

Is er nog iemand die punten spaart met Esso Extras?

Het inwisselen van Esso Extras-punten geeft je een onbeperkte keuze aan cadeaus. Je kunt sparen voor cadeaukaarten, korting op brandstof en korting op geselecteerde aankopen in de shop.

Ik spaar sinds 30/03/2009, dat zal ongeveer het begin van de actie zijn en zit momenteel aan 4463 punten.
    Mijn tankkaart is Esso/Shell dus ik probeer er nog wat extra winst uit te persen
    Maar het gaat wel verschrikkelijk traag. Ik doe mijn tank ongeveer elke week vol en nog zit ik maar aan 4400 punten...

Mijn doel is de Bongo Sauna voor 2. "Maar" 10000 punten!

Hierzo.

't Snelste gaat 't als ge met 2 zijt. Je kan 2 kaarten op dezelfde 'account' gebruiken en als dan bvb den eerste vandaag gaat tanken en de tweede gaat binnen een paar dagen ook tanken, krijg je voor de tweede dubbele punten.

Comment

Mn vriendin werkt bij Dreamland en heeft dus een DATS-kaart. Bovendien is Esso sowieso duurder dan eender welk tankstation hier in de buurt. (behalve bij Total)
      Ze heeft wel mijn spaarkaart, in het geval dat ze toch eens Esso zou tanken.
      Mijn tankkaart is daaraan gekoppeld anders geklooi met 2 kaarten enzo

Ik heb wel constant die 50% bonus (minstens 25l binnen 8 dagen), omdat ik elke week een tank leegrij. Maar dan nog...

Comment

Mij hebben ze zo ook eens een foldertje in mijn handen geduwd toen ik er ging tanken. Eens rustig bekeken, maar 't viel me ook al meteen op dat het wel zéér lang duurt eer je wat bij mekaar gespaard hebt.

Thanks, but no thanks!
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Ik spaar punten bij Total, die ik later cash kan opnemen.

Laatste keer had ik + 1600 punten = 40 euro.
          Daarbovenop geven ze nog 1 fr / liter dus elke paar maanden krijg ik toch een deel euros terug.
          Database error.
          The database has encountered a problem.

Comment

Hoe lang heb je moeten sparen voor die 1600 punten?

Bij Esso punten krijg je voor 200 punten 1 euro korting. (uiteraard niet als je een tankkaart gebruikt )
            Ik zou dus op 1 jaar een 22 euro terugverdiend hebben... (op 2500-3000 euro/jaar aan diesel...)

Comment

Juist ff op site van Total gekeken, 1 punt per 5L dus 1600 * 5 = 8000 L diesel
              Dat is zo'n 160 keer +- 50L tanken.
              Ik tank minstens 1 keer per week.
              Database error.

Comment

Ik ben ooit ook eens begonnen met een Esso Golden Tiger kaart. Na 2 jaar en meer dan 80.000 km had ik bijna genoeg punten voor een stoppentrekker (officieel : kroonkurkwipper)

Ben ermee gestopt

Comment

Wij thuis hebben zo'n kaart voor bij Q8 met die plus punten

1 pluspunt per 2 liter brandstof
                  1 plus-punt = 1 eurocent
                  500 plus-punten = Aankoopbon van 5 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                    Juist ff op site van Total gekeken, 1 punt per 5L dus 1600 * 5 = 8000 L diesel
                    Dat is zo'n 160 keer +- 50L tanken.
                    Ik tank minstens 1 keer per week.
                    De gratis pechverhelping is interessanter, daar bespaar je toch een 100 euro per jaar mee, en dan hoef je maar 1x per maand bij hun te tanken als je het te duur vind.

Comment

Daarbovenop geven ze nog 1 fr / liter dus elke paar maanden krijg ik toch een deel euros terug.
                      Ik heb ook zo'n Total kaart maar doe het eigenlijk voor de gratis pechverhelping
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Ik heb ook zo'n Total kaart maar doe het eigenlijk voor de gratis pechverhelping

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                        De gratis pechverhelping is interessanter, daar bespaar je toch een 100 euro per jaar mee, en dan hoef je maar 1x per maand bij hun te tanken als je het te duur vind.
                        Ik werk op die pechverhelping, dus ja

Ik heb de volledig uitgebreide pechverhelping aan personeelstarief (sleep naar eigen garage + 5 dagen huurwagen ipv van sleep van max 20km en 1 dag vervangwagen)
                        Database error.

Comment

Op de site van Total zie ik niets staan van dat in cash opnemen, of bedoel je misschien dat je er aankopen mee kunt doen in de total shop ? ( kun je er dan misschien gewoon een tankbeurt mee betalen in de shop?).
                          En hoe werkt die kaart juist, je moet dan telkens na je tankbeurt in de shop je total-kaart laten valideren? Of kan dat ook via het apparaat voor bancontact dat buiten staat?
                          2012 Renault Megane RS

Comment

Ik houd weken of maanden mijn bonnetjes bij.
                            Eens ik een redelijk hoopje heb verzameld ga ik naar het loket en vullen ze een kaart in men het aantal getankte liters. Per liter krijg ik 0.02 euro.
                            2000 liter zijn dan 40 euro die ik cash uitbetaald krijg.
                            Per 5 liter krijg je ook nog Total punten. 2000 liter zijn 400 punten.
                            Overlaatst had ik 1600 punten, ipv van iets uit de catalogus van Total te nemen geven ze bij ons indien gewenst cash geld en kreeg ik voor die 1600 punten +- 40 euro.

Ik weet niet of ze dat overal doen maar je kan altijd eens in het station vragen, met die punten kan je bv bij ons ook tanken.
                            Database error.

Comment

Ondertussen al 4884 punten

Comment

Jammer dat het niet geldt bij Esso Express

Comment

Ik heb een kaart van Eurogas. Per 10l lpg een stempel en als de kaart vol is, ik denk 50 stempel krijg je 5€ cash. Meestal tank ik 45-48l en ik krijg steeds 5 stempels dus het gaat best vlot

Comment

Zit aan 6285 punten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Zit aan 6285 punten!
                                      Ik tank altijd in Antwerpen aan de A12 daar aan esso express ma dat geldt daar niet

Comment

Had vroeger ook Esso tankkaart en daar is het punten sparen echt niet interessant. Ik heb nu Q8 tankkaart, net als mijn vriendin, en daar kunnen we met onze Plus-kaart die we ook in de Delhaize gebruiken punten sparen. Steeds dubbele punten, dus we krijgen een punt per liter, bij 500 punten krijg je een aankoop cheque van 5 euro die we dan gebruiken in de Delhaize. Nu doe ik ook de moeite om punten te sparen, vroeger was het teveel moeite voor wat het opbracht
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                        X