Oorspronkelijk geplaatst door vinox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Een witte 911 (996) GT3 RS met blauwe streep en velgen.
Zoeentje dus:
Stond redelijk perte totale te wezen op een takelwagen.
Toen ik in Westvleteren om bakken bier ging, stond er voor mij een E90 328i met Duitse nummerplaten. Ik dacht eerst dat ik de 5 voor een 8 aanzag, maar het klopte. Het was dus een Amerikaanse versie. Getuige daarvan ook de rode knipperlichten achteraan en de reflectoren vooraan opzij.
Ik heb nog 40 km rond die kar gehangen op weg naar huis. Geheel toevallig trouwens. Om de zoveel km zag ik hem voor of achter mij opdoemen.
Comment
-
vandaag een grijze aston martin db9 op de liersesteenweg in sint-kateline-waver.
De eigenaar was druk bezig om met zijn wijsvinger via zijn neus aan zijn hersenen te krabben.Last edited by Timmie; 25/02/2011, 11:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenvandaag een grijze aston martin db9 op de liersesteenweg in sint-kateline-waver.
De eigenaar was druk bezig om met zijn wijsvinger via zijn neus aan zijn hersenen te krabben.
Babyblauwe, komt ook altijd van die richting.
Comment
-
-
@ kortrijk
misschien iemand van het autoforum?
Die viel echt wel op (i like)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Eleanor vandaag in kortrijk gezien.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenAh, heb je dan nog nooit de R8 met nrplaat CIA-*** zien rijden?
Babyblauwe, komt ook altijd van die richting.
ik heb er al hopen zien rijden.
verder naar mechelen stond er overtijd nog ene bij die carrosie.
maar heb jij eigenlijk al die zwarte nieuwe camaro gespot ?
Comment
-
Grijze lotus exige met plaat TEK-xxx iemand van het forum?"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenToen ik in Westvleteren om bakken bier ging, stond er voor mij een E90 328i met Duitse nummerplaten. Ik dacht eerst dat ik de 5 voor een 8 aanzag, maar het klopte. Het was dus een Amerikaanse versie. Getuige daarvan ook de rode knipperlichten achteraan en de reflectoren vooraan opzij.
Ik heb nog 40 km rond die kar gehangen op weg naar huis. Geheel toevallig trouwens. Om de zoveel km zag ik hem voor of achter mij opdoemen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenBMW F10 550i
Die F10's reizen toch echt als paddenstoelen uit de grond hè!
Comment
Comment