Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
    Gisteren deze
    Toen Fleet-tv die reportage maakte over de Maserati fabriek kwam deze erin voor en zeiden ze dat hij gemaakt werd voor een Belgische dame

Comment

• Een witte 911 (996) GT3 RS met blauwe streep en velgen.

Zoeentje dus:

Stond redelijk perte totale te wezen op een takelwagen.

Toen ik in Westvleteren om bakken bier ging, stond er voor mij een E90 328i met Duitse nummerplaten. Ik dacht eerst dat ik de 5 voor een 8 aanzag, maar het klopte. Het was dus een Amerikaanse versie. Getuige daarvan ook de rode knipperlichten achteraan en de reflectoren vooraan opzij.
      Ik heb nog 40 km rond die kar gehangen op weg naar huis. Geheel toevallig trouwens. Om de zoveel km zag ik hem voor of achter mij opdoemen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Rond 10h15 Aston Martin Vanquish aan Esplanade

Comment

• vandaag een grijze aston martin db9 op de liersesteenweg in sint-kateline-waver.
          De eigenaar was druk bezig om met zijn wijsvinger via zijn neus aan zijn hersenen te krabben.
          Last edited by Timmie; 25/02/2011, 11:53.

Comment

• Deze morgen parkeergarage aan plantijn, antwerpen:

R8
            Porsche Turbo
            Carrera 4s
            Merc SLS
            Audi S5
            BMW M3

Op één verdieping.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              vandaag een grijze aston martin db9 op de liersesteenweg in sint-kateline-waver.
              De eigenaar was druk bezig om met zijn wijsvinger via zijn neus aan zijn hersenen te krabben.
              Ah, heb je dan nog nooit de R8 met nrplaat CIA-*** zien rijden?
              Babyblauwe, komt ook altijd van die richting.

Comment

• daarjuist een TVR Griffith tegengekomen , viel direct op

zoals deze

Last edited by kevin_krystofiak; 05/03/2011, 19:42.
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• @ kortrijk

misschien iemand van het autoforum?
                  Die viel echt wel op (i like)
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Deze middag Mercedes SLS AMG in Epernay

Comment

• Eleanor vandaag in kortrijk gezien.
                      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                      2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                        Ah, heb je dan nog nooit de R8 met nrplaat CIA-*** zien rijden?
                        Babyblauwe, komt ook altijd van die richting.

ik heb er al hopen zien rijden.
                        verder naar mechelen stond er overtijd nog ene bij die carrosie.

maar heb jij eigenlijk al die zwarte nieuwe camaro gespot ?

Comment

• Grijze lotus exige met plaat TEK-xxx iemand van het forum?
                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Toen ik in Westvleteren om bakken bier ging, stond er voor mij een E90 328i met Duitse nummerplaten. Ik dacht eerst dat ik de 5 voor een 8 aanzag, maar het klopte. Het was dus een Amerikaanse versie. Getuige daarvan ook de rode knipperlichten achteraan en de reflectoren vooraan opzij.
                            Ik heb nog 40 km rond die kar gehangen op weg naar huis. Geheel toevallig trouwens. Om de zoveel km zag ik hem voor of achter mij opdoemen.
                            Die rijdt hier blijkbaar nog steeds. Gisteren ook gespot.

Comment

• Vandaag een 930 (Turbo?) Cabrio op het Kardinaal Mercier plein in heverlee. Ik wist niet dat dat bestond. Twas een groene.
                              Last edited by ; 28/03/2011, 23:36.

Comment

• BMW F10 550i
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Gisteren rond 17u : Mercedes SLS AMG in Averbode

En hij reed voor mij op een lange rechte baan, stak een auto voorbij. Maar amaai, dieje was snel weg :p. Tevergeefse poging gedaan om er achteraan te gaan maar ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                    BMW F10 550i
                                    Nice!
                                    Die F10's reizen toch echt als paddenstoelen uit de grond hè!
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• vrijdagmorgen een rode TVR Tuscan gezien in 's Gravenwezel en het was een linksgestuurde !!
                                      maakte een heerlijke roffel...

Comment

• Vannacht op een parking net voor Parijs een witte S6 met Z-platen (mag al niet?). Ik ga naar binnen om koffieke te halen en zie daar gewoonweg 7 romamadammen en een vent uitstappen, zaten met 6 op de achterbank. :')

Comment

• Gisteren avond subaru 22B ( garage plaat ) in de stevinstraat te brussel op den hoek (irisch pub).

Comment

Working...
                                          X