Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze namiddag een SLS en een X5M op de parking van garage Romein in Aalst. Een matzwarte M3 in de showroom en een KTM X-Bow een paar honderd meter verder bij Heinz.
zo hebben wij er honderden gezien toen we naar spanje gingen, zowel B als NL als F ... allemaal op weg naar hun "familie" in Marokko en dan (bijna) leeg weer terug na 3 - 6 weken
sommige komen ook met vliegtuig terug
en zo is de vakantie direct ook betaalt
in Spanje op vele (grote) parkings zijn er zelfs speciale "info-stands" met info in hun eigen taal ivm route naar daar
Wist niet dat ik ging spy foto's maken op de ring van brussel
Aha, die ben ik gisteren 2 maal in Aalst tegengekomen..Vroeg me al af welk model dit zou kunnen zijn. Geen idee of jullie em al van binnen hebben gezien maar de zetels ed waren in beige stof/leder en het dashboard was eveneens volledig ingepakt zoals het exterieur.
Is dit dan een garagehouder die voor onbepaalde tijd mag testrijden of gaat het hier om een testperiode van de producent (Lexus blijkbaar) uit?
Comment