Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendie foto is niet daar genomen, is een foto van internet !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendie foto is niet daar genomen, is een foto van internet !
Ik vroeg gewoon waar in Kessel-lo...
Comment
-
Als ik in Oostende kom passeer ik altijd een bouwbedrijf waar een zwarte F612 staat. Nu staat er al een tijdje een X5 (vorig model)
Dacht bij mezelf, oei, het gaat precies niet goed met dat bedrijf.
Yeah right!
Passeer er vandaag en wat staat er voor z'n poort. Een zwarte FF.
Echt heel knap! Van een hot hatch gesproken.
De leveringstermijnen bij Ferrari zijn echt gevoelig ingekort. Nog niet zo lang geleden voorgesteld en ze nu al in het rood, Rubino rood, grijs en in het zwart gezien.
Ferrari wordt een volume merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenAls ik in Oostende kom passeer ik altijd een bouwbedrijf waar een zwarte F612 staat. Nu staat er al een tijdje een X5 (vorig model)
Dacht bij mezelf, oei, het gaat precies niet goed met dat bedrijf.
Yeah right!
Passeer er vandaag en wat staat er voor z'n poort. Een zwarte FF.
Echt heel knap! Van een hot hatch gesproken.
De leveringstermijnen bij Ferrari zijn echt gevoelig ingekort. Nog niet zo lang geleden voorgesteld en ze nu al in het rood, Rubino rood, grijs en in het zwart gezien.
Ferrari wordt een volume merk.
Comment
-
-
BMW X5 4.0d
Jeep.... SRT8
Jaguar XKR-S
CLS 63 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartjes Bekijk BerichtenZonet witte E92 alpina BS3 Biturbo Coupe in Brussel centrum. Gepersonaliseerde nummerplaat 9-alp-... ofzoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eillienroc Bekijk Berichtendie stond ook op de LAR-meeting op de vrijdag
Denk het niet hoor , zal wel een andere geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eillienroc Bekijk Berichtendie stond ook op de LAR-meeting op de vrijdag
Comment
-
Vanmorgend samen met mijn moeder een wagen gaan inwisselen voor een mini in Antwerpen.
Moest een garage binnenrijden waar verschillende bedrijven hun wagens kunnen parkeren.
1st een mooie witte cayman gezien dan in een ander gedeelde stond er een Rolls-Royce ghost en een Bentley continental gt naast elkaar geparkeerd.
Comment
-
Vandaag een witte Mercedes GL in AMG uitvoering aan de zuid in Anderlecht. Stond verschrikkeloos verkeerd geparkeerd en er stapte iets uit met mocassins aan en een witte adidas training broek. En niet te vergeten een vest met kap met minnekes....
Ik wist niet dat er een AMG uitvoering bestond van de GL?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Een ietwat speciale panamera en een R8 in een eens wat andere kleurBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenBMW Z8 in Gent! Had ik nog nooit gezien.
Ook RS6 break aan Kinepolis
had ik ook nog maar een paar keer eerder gezien
was grijs-groen van kleur, kap neer (was zonnig weertje, zelf aan het wandelen)
Comment
Comment