Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    spot
    een oranje fiat 500
    met oude nederlandse platen en reclame op....

... nu het epic gedeelte.....

Hij staat in estartit......
    is geen Fiat 500 maar een Fiat 600

en das goe gerede
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
      De oranje Lamborghini Aventador die ik wekelijks spot in-en rond puurs steekt mijn ogen uit!
      Haha idd, zeker als je die plots vanachter uw bureauke ziet en hoort passeren tijdens het blokken (dammit nog twee dagen).. Maar toch leuk dat hier zo'n prachtbak rondrijdt

Comment

• een uur geleden op de R4 een oranje Harley trike

cool zo een combinatie

Comment

• Een uur geleden een zwarte maserati granturismo & een zwarte Porsche Speedster in Aalst

Comment

• deze middag in centrum Gent een grijze TVR tuscan met HEEL mooi interieur, o.a. goudkleurige knoppen, ...
            licht beige leder

en laag dat dat is zo een UK-machine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NA_T Bekijk Berichten
              De oranje Lamborghini Aventador die ik wekelijks spot in-en rond puurs steekt mijn ogen uit!

deze komt uit boom :p ik kende de man redelijk goed, heb in de tijd met zijn zwarte gallardo meegereden maar deze heeft hij "recent" omgeruild voor die aventador, proper beest maar nog niet mee meegereden, "steenrijke" familie is het maar ze steken het geld liever in wagens dan in hun huis, wat er ook wel mag zijn maar met 7 autos voor de deur weet je wel waar de liefde zit

Comment

• Gisteren ne fisker karma ( grijs ) op het research park te Haasrode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  deze middag in centrum Gent een grijze TVR tuscan met HEEL mooi interieur, o.a. goudkleurige knoppen, ...
                  licht beige leder

en laag dat dat is zo een UK-machine
                  Engelse nummerplaten erop? Die heeft meer dan een half jaar in de ondergrondse parking van Gent sint pieters gestaan.

Comment

• Daarstraks op de E40 ter hoogte van Aalst een nieuwe RS5 tegen gekomen in het mooi rood met op het dashboard vanvoor een rode Angry Bird zo geniaal

Comment

• Daarjuist aan de lichten hier int dorp bij ons ... ik stond achter ne bordeaux Ferrari F430 (zalig geluid en knappe kleur ... heb er nog een tijdje achter gereden ) met daar schuin naast ne zwarte BMW M6, en tijdens het wachten kwam er ook nog eens ne grijze Corvette van de andere richting
                      Last edited by kevin_krystofiak; 17/07/2012, 20:37.
                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Een witte bmw M5 break. Denk dat het iemand was van het lotto-wielerteam.
                        Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                        2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                        2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                        2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                        2015 Golf 7 GTD

Comment

• vandaag rond 18:15 een witte Fisker Karma, op de grens Baasrode/Dendermonde. Eerste maal dat ik die irl tegenkwam, beste wel een impressionante wagen.

Comment

• Eergisteren een matbruine SLS AMG gezien in Aalst aan de Krefel. Zo mooi in dat bruin

Comment

• Gallardo Spyder die gisteren iedereen in de Belgor in Affligem de stuipen op het lijf joeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Gallardo Spyder die gisteren iedereen in de Belgor in Affligem de stuipen op het lijf joeg
                                Welke kleur had die? Is waarschijnlijk van iemand die in Hekelgem woont & die zo'n auto's verkoopt. Hij heeft onder andere nog een R8 enzo.

Ik ben gisteren aan de Rendac nog een Techart Magnum Cayenne tegen gekomen op Z plakken. Had wel haast want hij vloog er wel mee door

Comment

• Een eerste generatie witte.

Comment

Een eerste generatie witte.
                                    Dan zal het een andere geweest zijn. Diegene waar ik het over heb is een eerste generatie groene. Maar het blijft een mooie auto daar verwacht ik zo'n auto toch allesinds niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                      Dan zal het een andere geweest zijn. Diegene waar ik het over heb is een eerste generatie groene. Maar het blijft een mooie auto daar verwacht ik zo'n auto toch allesinds niet.
                                      Hij staat wel te koop op autoscout blijkbaar.

Comment

• Daarjuist aan de new fox een hummer met volledige combat uitrusting: jerry cans, gigantische lange afstands-antennes en camouflage kleurke.

Comment

Daarjuist aan de new fox een hummer met volledige combat uitrusting: jerry cans, gigantische lange afstands-antennes en camouflage kleurke.
                                          Dat zal ene zijn dat vreest voor de apocalyps Kben er daarstraks ook gepasseerd, maar heb deze daar toch niet zien staan.

Comment

Working...
                                          X