Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De oranje Lamborghini Aventador die ik wekelijks spot in-en rond puurs steekt mijn ogen uit!
Haha idd, zeker als je die plots vanachter uw bureauke ziet en hoort passeren tijdens het blokken (dammit nog twee dagen).. Maar toch leuk dat hier zo'n prachtbak rondrijdt
De oranje Lamborghini Aventador die ik wekelijks spot in-en rond puurs steekt mijn ogen uit!
deze komt uit boom :p ik kende de man redelijk goed, heb in de tijd met zijn zwarte gallardo meegereden maar deze heeft hij "recent" omgeruild voor die aventador, proper beest maar nog niet mee meegereden, "steenrijke" familie is het maar ze steken het geld liever in wagens dan in hun huis, wat er ook wel mag zijn maar met 7 autos voor de deur weet je wel waar de liefde zit
Daarjuist aan de lichten hier int dorp bij ons ... ik stond achter ne bordeaux Ferrari F430 (zalig geluid en knappe kleur ... heb er nog een tijdje achter gereden ) met daar schuin naast ne zwarte BMW M6, en tijdens het wachten kwam er ook nog eens ne grijze Corvette van de andere richting
Dan zal het een andere geweest zijn. Diegene waar ik het over heb is een eerste generatie groene. Maar het blijft een mooie auto daar verwacht ik zo'n auto toch allesinds niet.
Dan zal het een andere geweest zijn. Diegene waar ik het over heb is een eerste generatie groene. Maar het blijft een mooie auto daar verwacht ik zo'n auto toch allesinds niet.
Comment