Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    zeker dat het geen R34 Gtr was? der is daar één uit Ninove met +-600pk
    Dije met die nismo intercooler enzo? Die heb ik al gespot in Zottegem. En twas letterlijk zot! :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Ja idd, het was een R34.

Comment

• ja den dezen dus

Comment

• Idd, kdenk da diene kerel ook op TWA zit ofzo? Zot spel dat diene heeft ze, kheb hem ook al is in Knokke zien passere
          da ge da nog op de grond kunt houde?
          porsche 4ever
          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• klopt, zijn topic is op TWA, daar heb ik dat filmpje ook van

Comment

• Ik had hem verleden week al eens zien passeren op de baan Geraardsbergen-Ninove maar het was donker en had enkel maar de achterlichten in een flits gezien. En nu stond hij op de afgesloten parking van de BMW garage.

Comment

• Twa? Wat is dat? Wil je de link eens geven naar dat topic? Echt wel een brute bak. Dat dat nu nog rondrijdt.

Comment

• kom hem van tijd wel tegen in die kanten, blijft een graaf beeld
                  in Brakel is er zo een paarse R34

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                    Twa? Wat is dat? Wil je de link eens geven naar dat topic? Echt wel een brute bak. Dat dat nu nog rondrijdt.

Het forum voor tuning, trackdays en consoorten waar er een helen toffe sfeer heerst (en nee das gene spam dat ik hier typ) van mensen binnen en rond aalst

Comment

• Vandaag mocht m'n schoonzus een bedrijfswagen gaan kiezen bij de citroën garage in de buurt,

ze vroeg me natuurlijk mee als autoliefhebber en om wat advies bij het kiezen,

eens in de showroom stond er daar een DS3R. Zalige wagen! vooral in de kleuren zoals hij daar stond,

gewoon in het wit met zwart dak, grijze velgen,... had het eerst niet door, totdat ik hem vanbinnen bekeek, en het prijskaartje zag!

29330 euro is toch wel veel geld, maar dan heb je wel iets exclusiefs, en het interieur is ook een van de mooiere uit de hothatch segmenten vind ik

Comment

• En wat heeft ze uiteindelijk gekozen?

Comment

• ze is naar huis gegaan met enkele folders over de DS4, C4 aircross en de C5

nu gaat ze bespreken met haar baas wat er in het budget past

Comment

• Gisteren in Pamel een DS3R gezien, kzei tegen mijn vriendin: ja zoiets zo nog iets voor u zijn. En ze zei direct: ist omdat er een wielklem ophangt ofzo?
                            Khad de wielklem nog niet eens opgemerkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                              Juist een babyblauwe Porsche cayenne gts of turbo met nummerplaat 9-999-ape.
                              Toevallig dit tegengekomen, op de achtergrond staat die cayenne.
                              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Verlede week tijdens werk een heleboel speelgoed gezien: de lokale rolls royce phantom, lotus elise, maserati gran tourismo, bentley conti gt, audi r8, bmw 1m, x6M, x6 m50d of hoe noemt dat spel :p & kben waarschijnlijk nog een heleboel vergeten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Gisteren stond hier pal voor onze deur de volgende: http://files.autogespot.com/autogesp...13213431_9.jpg

Blijkbaar neemt de eigenaar het niet zo nou met de parkeervoorschriften want hij stond op een strook waar je niet mag parkeren, (dit terzijde). voor de rest wel "nen straffen bak"
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• zaterdag aan de expo in gent stond heel wat leuk materiaal (bezoekers van Flanders Collection Cars)

oa Ferrari 612, Megane R26R, Rode Lotus Exige, diverse porsches, E46 M3, die eerste generatie RS4,...

Comment

• ImageUploadedByTapatalk1361347252.010152.jpgNog ne Fisker. Wordt blijkbaar iets populair
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Alpina B7 in Asse vandaag

Comment

• Vorige week, een Fisker Karma tijdens een kort verblijf in de US.
                                          truth is in the eye of the beholder

Comment

Working...
                                          X