Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• daarstraks in Schoten een zilveren Porsche 911 (997) GT2 RS met nummerplaat uit Dubai

Comment

• vorige week 2 x een tesla model S (wit - bordeau)

Comment

• Daarnet terrasje gedaan in Zarren,

een Nissan GT-R en een Fiat 500 Abarth die passeerden terwijl we van het zonnetje aan het genieten waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Die rs5 is van een kunstenaar

Sent from my iPhone using Tapatalk
          Kga ook wat beginnen met kladden.

Comment

• Renault Zoë in het wild op de E429 thv Tubeke deze morgen. Voor de rest een horde Kevers en T3 bussen op weg naar WVL of Noord-FR? Alsook een Jaguar MK2 en een Citroen Traction Avant
            Allemaal op dezelfde heenrit naar mijn klanten in de 924. Direct voor heel den dag goedgeluimd.
            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oranje aventador daarnet op de autosnelweg e40 of e403, kweet het niet meer. Nrplaat 1-dxx-xxx

Zalig machien

Comment

• Daarnet Audi A1 Quattro in Wetteren Centrum op Duitse platen.
                Zo eentje:

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• van de week nog een zilveren VW Lupo GTI in Wommelgem. geinig karretje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                    Daarnet Audi A1 Quattro in Wetteren Centrum op Duitse platen.
                    Zo eentje:

Verdorie zeg, wat doet dat hier

Comment

• Zo eentje is beschikbaar in de showroom van Phlips in Oostende-Bredene
                      tof hebbeding... Er zijn er maar 333. !

Comment

• Zonet in Neerpelt-GroteHeide een schitterend trio Engelsmannen gezien: Mulsanne,DB9,nieuwe Range Rover...
                        maar in die wijk (villabos) zie je ongelooflijk veel dure wagens en zelfs supercars hé
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Gisteren de eerste nieuwe witte Skoda Octavia gezien. Zeer mooie voertuig.

Comment

• 430 16m en rolls voor de fox in affligem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                              430 16m en rolls voor de fox in affligem
                              De rolls kom ik vaak eens tegen, familie van mij kent die heel goed. Die 16m nog nooit gezien. Maar op de parking ad overkant staat soms wel leuk spul

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• In de avondspits op de E17 richting Gent ter hoogte van Destelbergen... Een Carrera GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                  Verdorie zeg, wat doet dat hier
                                  Zo één hebben ik en mijn broer gezien in Deerlijk, man wat een vet wagentje...

Eens zien of ie er nog staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                    In de avondspits op de E17 richting Gent ter hoogte van Destelbergen... Een Carrera GT
                                    heel zelden te zien in normaal verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                      In de avondspits op de E17 richting Gent ter hoogte van Destelbergen... Een Carrera GT
                                      Een grijze? Want die zie ik af en toe in destelbergen, al een paar keer voor een huis zien staan aan de schelde.

Edit: Net ook een Ferrari 360 Challenge stradale zien passeren, reed richting Overmere Donk
                                      Last edited by ; 01/05/2013, 18:52.

Comment

• Mercedes CL500 LHD op Britse platen & blauwe Maserati Biturbo in centrum Brussel. Die Maserati blijft een mooie wagen, ondanks zijn slechte imago.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                          Een grijze? Want die zie ik af en toe in destelbergen, al een paar keer voor een huis zien staan aan de schelde.
                                          Yup, een grijze.

Comment

Working...
                                          X