Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanochtend een V60 met op de plaats waar normaal de motorisatie staat "RS". Deze had een R-design achterbumper, maar bijvoorbeeld geen R-line logo's of zilveren spiegels.
Vanochtend een V60 met op de plaats waar normaal de motorisatie staat "RS". Deze had een R-design achterbumper, maar bijvoorbeeld geen R-line logo's of zilveren spiegels.
Weet iemand meer?
Wss iemand die de bumper achteraf heeft laten bij plaatsen?
het was gisteren weer goed prijs. Komt mijn moeder bij mij thuis zegt ze; "je moet eens kijken wat daar wat verder allemaal op het fietspad staat". Bleek de gekende babyblauwe aventador te zijn die met wat lambovriendjes op stap was. Na een vijftal minuten daar te staan zijn ze allemaal nogal vlot weer vertrokken. De sound die daaruit komt
Uurtje of 2 later kwam er dan de ene na de andere oldtimer voorbij.
het was gisteren weer goed prijs. Komt mijn moeder bij mij thuis zegt ze; "je moet eens kijken wat daar wat verder allemaal op het fietspad staat". Bleek de gekende babyblauwe aventador te zijn die met wat lambovriendjes op stap was. Na een vijftal minuten daar te staan zijn ze allemaal nogal vlot weer vertrokken. De sound die daaruit komt
Vandaag gespot: Audi R8 V10 geparkeerd bij het werk. Een Lamborghini Gallardo Bicolore op een dépannage camion (passeerde ook voorbij men werk), een M3 van mijn overgebuur, en hier int dorpje ne Ferrari 328. Twas een vruchtbare dag . Ook nog ne VW Passat met de neus van ne Golf R32, er stonden ook overal R badges op, maar weet niet of dat iets speciaal is, ken niet genoeg van VW daarvoor.
Is goed mogelijk, Volkswagen heeft een Passat R36 uitgebracht van het vorige model (berline, break en de CC ook). Vrij zeldzame auto, weet zelfs niet of die auto ook in België uitgebracht is. In NL en DE zeker maar BE weet ik niet.
Ja dat kan idd goed zien dat het een Passat R36 is,
stond ooit eens aan de lichten naast een Passat CC, toen het groen was verschoot ik me een bult hoe snel die plots weg was en wat een zalig geluid eruit kwam.
Heb dan nog kunnen zien dat er achteraan R36 opstond en aan de zijkanten ook nog een logo van R
Comment