Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is goed mogelijk, Volkswagen heeft een Passat R36 uitgebracht van het vorige model (berline, break en de CC ook). Vrij zeldzame auto, weet zelfs niet of die auto ook in België uitgebracht is. In NL en DE zeker maar BE weet ik niet.
Ik werk in Luxemburg, en de meeste "ferme bakken" hier rijden op lux platen rond. @picture: Hij lijkt er allesinds ENORM goed op
stond ooit eens aan de lichten naast een Passat CC, toen het groen was verschoot ik me een bult hoe snel die plots weg was en wat een zalig geluid eruit kwam.
Heb dan nog kunnen zien dat er achteraan R36 opstond en aan de zijkanten ook nog een logo van R
Zeker dat er R36 stond achteraan op die Passat CC? Want 'R36' benaming was enkel voor de gewone Passat. De Passat CC had dezelfde motor, maar werd niet R36 genoemd. De R logo's op de zijkant maakten deel uit van het pack R-line.
Er stond allesinds R op de achterzijde en op de zijkant, dus ging er van uit dat het een R36 was,
zeker toen ik dat geluid hoorde, allesinds geen normale benzine met R-line pack
Eergisteren nacht na Summerfestival witte Ferrari 458
Gisteren een mat zwarte/donkergrijze Lambo Gallardo zien rijden oppe kleine ring van Hasselt aan Dusart plein
Savonds een rode Ferrari F430 aan Mc Donalds in Houthalen
jaja tis weer zomer iedereen haalt de paardjes van stal
ik had die haakjes toch maar beter rond het woord gewone gezet. mijn ironie is blijkbaar niet helemaal overgekomen.
het was dus maw. een prachtig zwarte Aston Martin DBS.
Comment