Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een rode F-type op de E17 richting Kortrijk, rond de noen

Sent from my iPhone using Tapatalk
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Bmw M5 f10 in Oudenaarde. Kwam uit een zijstraat de baan voor mij al driftend opgereden, wut?! Stond op Slovaakse platen.

Comment

• Gisteren een Nissan GTR in Lier.

Comment

• Ongeveer een uurtje geleden op de E34: Ferrari FF met nummerplaat 9-FFO-999
          Vrijdag een zwarte F-type V6 met garageplaten op de Antwerpse ring, toen hij iemand inhaalde kwam er even een schoon en luid geluid.
          Last edited by fuxhound; 07/01/2014, 15:12.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
              Ongeveer een uurtje geleden op de E34: Ferrari FF met nummerplaat 9-FFO-999
              Vrijdag een zwarte F-type V6 met garageplaten op de Antwerpse ring, bij het inhalen kwam er even een schoon en luid geluid.
              Nice, staat trouwens bovenaan op 9-plaat.be

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                      Deinze Guido gezellelaan . mijn gebuur met zijn Buick . Heeft hem al een jaar of 18

Comment

• Verleden week woensdag een grijze McLaren op de E313 in Hasselt.

Comment

• vandaag een 400km op de teller gezet door vlaanderen en zeeland. 3 bentley´s; een M3 een lading maserati´s (alweer) en een knappe grijze lamborghini gallardo ter hoogte van wetteren op de e40 richting kust.

Comment

• Vandaag in Grobbendonk een nieuwe Bentley Continental GT.

Comment

• BMW F10 M5, de eerste die ik spot in 't wild.
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Opel Meriva facelift (op een vrachtwagen)
                                en een Renault Zoë...
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Op de E17 richting Gent een nieuwe lichtblauwe golf 7 variant, i want!
                                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• laatse week, een witte gallardo met reclame voor aankoop van auto´s op. Een zwarte M3 (niet de beruchte), ferarri california, en de mooiste in mijn ogen en zie je niet veel rijden een maserati grancabrio

Comment

• Vanmorgen op de E403 een F40 (F040F)tegengekomen. Zoiets kom je ook niet iedere dag tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                        laatse week, een witte gallardo met reclame voor aankoop van auto´s op. Een zwarte M3 (niet de beruchte), ferarri california, en de mooiste in mijn ogen en zie je niet veel rijden een maserati grancabrio
                                        Lambo uit Latem waarschijnlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• *Muggezifter-modus on*

dat is al Sint-Denijs-Westrem

*muggenzifter-modus off*

Comment

Working...
                                          X