Gisteren een F40 gezien op de baan, mijn tweede of derde keer ooit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
-
Eerder deze week een Carver op de Stevoortse Kiezel in Hasselt.
Denk dat het de eerste keer is dat ik er zo eentje IRL heb gezien.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Vandaag -en ik heb het moeten opzoeken- een Renault Sport spider gezien.
Ik herkende de auto zelf wel van vroeger, maar kon er niet echt een naam op kleven....
Toch de eerste keer dat ik er zo één zag in het echt, stond op Belgische platen...
Renault_SportSpider_03.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]109709[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk BerichtenMet of zonder voorruit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenMet, wel een speciale kar,.... nog nooit in het echt gezien, ik kon er eerst ook niet een merk bijhalen, maar toen dacht ik aan dat gele RS kleur van Renault.
Comment
-
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenIk heb dezelfde gele gehad met voorruit,is echt wel fijn speelgoed,wegligging is ongelofelijk,vermogen mag wat meer zijn.
Altijd een knap bakkie gevonden.
Comment
-
Comment