Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SsangYong Tivoli gisteren in centrum Gent, nog nooit eerder gezien, hoeft ook niet, niet mooi (van achter)

staat ook niet op de Belgische Site ? raar, wel op de .nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
      Ik begrijp je frustratie en ik heb er vroeger al eens op gereageerd, maar toen kwam geen reactie... Ik geef je 100% gelijk, je doet wat de topictitel zegt!

Ik heb zo'n beetje een dubbel gevoel bij dit topic : aan de ene kant is't leuk als iemand iets 'speciaals' tegen komt, aan de andere kant, wat heeft iemand anders eraan als je geen foto hebt ervan?? Ik bedoel maar, ik kan ook zeggen dat ik een Ferrari, Lamborghini, Porsche of noem maar op gezien hebt, das leuk voor mij, maar iemand anders heeft er toch niets aan zonder foto??

Voila, 'k wou gewoon mijn gedacht eens zeggen ...

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
      En eigenlijk is Packard zelfs de enige die dit topic correct gebruikt: melden welke wagen je bent tegen gekomen zonder foto (want dat staat in de openingspost). Voor exclusieve wagens is er toch dit topic? http://www.autoforum.be/showthread.p...eel-VI/page111
      Waar staat hier de "bedank knop" ? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        SsangYong Tivoli gisteren in centrum Gent, nog nooit eerder gezien, hoeft ook niet, niet mooi (van achter)
        een echte SsangYong dus. Tenzij de voorzijde wél mooi was, want een échte SsangYong is vanuit elke beeldhoek lelijk.
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Toyota Sienna, vorige zaterdag in buurt van Gent ;-) nooit eerder gezien

Comment

• Send from somewhere, used Tapatalk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gepost in fout topic ? ... lijkt me eerder iets voor hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Send from somewhere, used Tapatalk.
                A12?
                Komt van bij BMW Belux dan wrs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                  Gepost in fout topic ? ... lijkt me eerder iets voor hier.
                  Had ook gekunnen. Van mij zouden die twee topic mogen samengevoegd worden want zie soms geen verschillen.

Was feitelijk opzoek naar een topic daarover maar blijkbaar is dat er niet, dus hier maar neergezet.
                  Last edited by Metaxa; 17/03/2016, 19:27.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    A12?
                    Komt van bij BMW Belux dan wrs?
                    Neen N16, kwam inderdaad net van bij BMW Belux in Bornem.
                    Last edited by Metaxa; 17/03/2016, 19:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Send from somewhere, used Tapatalk.
                      knap, ik zag deze middag op de E17 ook zo een lading, zwarte 205 GTI 1.9 en een rode Opel GT

Comment

• Grijze Mercedes amg gts op snelweg gevolgd tot in Spa Francorchamps de zaterdag

Comment

• McLaren MP4-12C in Londen. Gemakkelijk te identificeren omdat de nummerplaat ook iets was in de aard van 'MP4-12C'
                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• vandaag een kia Quoros gezien, een wagen die hier niet verkocht word, op arabische platen, in brussel. de blauwe deurbeschemers zaten er nog op trouwens. gek!

Comment

• Volvo
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mercedes C63 coupe "black serie"
                                Mercedes CL65
                                Last edited by Bert; 25/03/2016, 21:37.
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Witte Porsche GT3 in Genk
                                  Gele BMW M4 in Diepenbeek
                                  Witte C63 AMG in Hasselt
                                  Blauwe BMW M3 in Opglabbeek
                                  Grijze Porsche 911 Carrera Turbo S in Genk
                                  Volledig blacked out Ferrari 458 in Meeuwen
                                  Last edited by ; 27/03/2016, 12:58.

Comment

• Nieuwe Audi RS6 in Hasselt en ook een BMW I8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                      Volvo
                                      Welke kleur had ie ?

Comment

• Daarstraks een witte Cadillac Escalade
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Deze week een stel mooie Jaguars gezien.
                                          Een donkergroene F-type project 7. Spijtig van de stickers en spoiler maar de groene kleur is prachtig.
                                          Een rode (nieuwe) XF en XE, beide prachtig in het rood maar die achterlichten van beide.

En deze:

Kutfoto van een koenigsegg-trailer.

Comment

Working...
                                          X