Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begrijp je frustratie en ik heb er vroeger al eens op gereageerd, maar toen kwam geen reactie... Ik geef je 100% gelijk, je doet wat de topictitel zegt!
Ik heb zo'n beetje een dubbel gevoel bij dit topic : aan de ene kant is't leuk als iemand iets 'speciaals' tegen komt, aan de andere kant, wat heeft iemand anders eraan als je geen foto hebt ervan?? Ik bedoel maar, ik kan ook zeggen dat ik een Ferrari, Lamborghini, Porsche of noem maar op gezien hebt, das leuk voor mij, maar iemand anders heeft er toch niets aan zonder foto??
En eigenlijk is Packard zelfs de enige die dit topic correct gebruikt: melden welke wagen je bent tegen gekomen zonder foto (want dat staat in de openingspost). Voor exclusieve wagens is er toch dit topic? http://www.autoforum.be/showthread.p...eel-VI/page111
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
vandaag een kia Quoros gezien, een wagen die hier niet verkocht word, op arabische platen, in brussel. de blauwe deurbeschemers zaten er nog op trouwens. gek!
Witte Porsche GT3 in Genk Gele BMW M4 in Diepenbeek Witte C63 AMG in Hasselt
Blauwe BMW M3 in Opglabbeek
Grijze Porsche 911 Carrera Turbo S in Genk
Volledig blacked out Ferrari 458 in Meeuwen
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Deze week een stel mooie Jaguars gezien.
Een donkergroene F-type project 7. Spijtig van de stickers en spoiler maar de groene kleur is prachtig.
Een rode (nieuwe) XF en XE, beide prachtig in het rood maar die achterlichten van beide.
Comment