Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• recente cross polo in centrum gent

Comment

• subaru P1,evo 3,evo 6 , nissan pulsar gtr , clio v6 phase1,....en ne hoop fun hadden ze aan het tempo te zien( frankrijk col du bonhomme )

Comment

• eerste keer op belgische bodem, tussen willebroek en temse achter ne Carrera GT gereden <3 Met Belgische plak, hoeveel zijn er in BE? Weet de nummerplaat nemeer, twas ne zilvergrijze. Da geluid! <3

Comment

• Michel DeCoster zijn DB9 zien blinken in de parking van Telindus Haasrode gisteren.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Tweetal weken geleden in Annecy in Frankrijk een Fiat Dino Spider 2000 gezien. Prachtig ding!
            2000 Lancia Delta 1.9 TD
            2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
            eg

Comment

• Gisteren een BMW Z8 gezien. ik vond het wel een mooie bak.

Comment

• Gisteren (10 aug) rond 19h45 een matte donkere Bentley Continental Supersports op cruise snelheid van 160km/h gezien op de E34 tussen Stekene en Beveren. We hebben een eindje achter hem gereden en hem eens voorbij geknald om hem uit te dagen en toen we de afrit namen in Beveren knalde hij ons volgas voorbij ... man wat een geluid, niet normaal! Helaas geen foto's of zo.

En vorige week een hele week een Mitsubishi Galant VR4 zien staan in Stekene, een zwarte met gouden velgen (zoals bij vele subaru's).
                Last edited by ; 11/08/2010, 12:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                  eerste keer op belgische bodem, tussen willebroek en temse achter ne Carrera GT gereden <3 Met Belgische plak, hoeveel zijn er in BE? Weet de nummerplaat nemeer, twas ne zilvergrijze. Da geluid! <3
                  dat was waarschijnlijke deze

btw, gespot tussen temse en willebroek (n16 neem ik aan) en toch in delft wonen, gokje: student lucht en ruimtevaart?

Comment

• Vorige week op de E40 de nieuwe Bentley Arnage gespot ( britse nrplaat )
                    Schitterende auto !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                      btw, gespot tussen temse en willebroek (n16 neem ik aan) en toch in delft wonen, gokje: student lucht en ruimtevaart?
                      Zeer zeker :p Ambities? Trouwens, ik meen mij te herinneren dat er een 7 in de nummerplaat stond, dus not sure.. Iig prachtige auto <3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                        Zeer zeker :p Ambities? Trouwens, ik meen mij te herinneren dat er een 7 in de nummerplaat stond, dus not sure.. Iig prachtige auto <3

Nene, ik doe al geneeskunde maar ik ken een aantal mensen in lucht en ruimtevaart, vandaar wist ik dat het in delft was.
                        Prachtige auto idd, en als die het ni was, des te beter, dan zijn er meer op onze belgische wegen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                          Nene, ik doe al geneeskunde maar ik ken een aantal mensen in lucht en ruimtevaart, vandaar wist ik dat het in delft was.
                          Prachtige auto idd, en als die het ni was, des te beter, dan zijn er meer op onze belgische wegen!!
                          wie ken je in delft?

Comment

• RS5 hier op sint-michiels

Comment

• Dinsdag een nieuwe matgrijze E63 AMG.

Comment

• 2 weken naar het zuiden van Frankrijk geweest en toch wel wat wagens gespot die noemenswaardig zijn. Van enkele heb ik wat foto's maar die staan nog op gsm en krijg ik niet direct op pc; gewoon vermelden dus... De wagens die meerdere keren gespot zijn staan in't vet...

ABT Scirocco
                                Skoda Octavia RS
                                BMW M3
                                BMW M5
                                Peugeot RCZ
                                Porsche 911
                                Porsche Boxster
                                Porsche Cayenne
                                Porsche Cayman

Ford Focus RS
                                Lotus Evora
                                Nissan 370Z
                                RenaultSport Clio
                                Renault Clio RS
                                Alfa Romeo Giulietta
                                Jaguar's (van normaal tot extraordinair)
                                Shelby GT500
                                BMW M6
                                Chevrolet Camaro RS
                                Peugeot 4007 (niet echt een special, maar in belgië zie je ze niet veel rondrijden)
                                Daimler V8
                                Volvo Turbo
                                Mazda RX8
                                Mercedes SLK AMG
                                Brabus...
                                Mercedes ML 55 AMG
                                Lotus Elise
                                Bentley Continental GT
                                RenaultSport Mégane
                                Audi S3
                                Smart Roadster
                                Audi A1
                                Skoda Fabia RS
                                BMW Z8
                                Maserati Gran Turismo
                                Dacia Duster
                                Volkswagen Scirocco
                                Bentley Arnage
                                Maserati Quattroporte
                                Abarth Punto
                                Volkswagen Touareg RS
                                Audi RS3
                                Microcar M.GO F8
                                AlpineRenault...
                                Morgan Aero 8

Voila...
                                Last edited by musiclioncarman; 22/08/2010, 18:29.
                                There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                  Michel DeCoster zijn DB9 zien blinken in de parking van Telindus Haasrode gisteren.
                                  Is dat die van Michel de Coster? In 2006, 2007 stond die daar ook al regelmatig, maar toen werkte hij toch nog niet voor de Belgacom-groep? Ik dacht dat die van R. Everaert was indertijd.

Comment

• Lotus 2-Eleven.

Hij stond stil langs de kant van de weg. Aan het wachten op iemand of zo. En wat verder kwam er een Elise aangereden. Zag er ook niet bepaald de goedkoopste uit
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zaterdag avond Mercedes SLR en Peugeot RCZ op de E40 tussen Erpe-Mere en Wetteren.

Zaterdagnacht een pracht van een oude Porsche in de file op de E40, denk een Porsche 356

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                        Is dat die van Michel de Coster? In 2006, 2007 stond die daar ook al regelmatig, maar toen werkte hij toch nog niet voor de Belgacom-groep? Ik dacht dat die van R. Everaert was indertijd.
                                        De Coster heeft er alleszins enen.

Is die zo bekend

Comment

• vrijdag in knokke:

-Bentley Brooklands (een beetje teleurstelend in bordeaux rood)
                                          -Ferrari Enzo - Rood - belgische nummerplaat

Comment

Working...
                                          X