recente cross polo in centrum gent
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Tweetal weken geleden in Annecy in Frankrijk een Fiat Dino Spider 2000 gezien. Prachtig ding!
Comment
-
Gisteren (10 aug) rond 19h45 een matte donkere Bentley Continental Supersports op cruise snelheid van 160km/h gezien op de E34 tussen Stekene en Beveren. We hebben een eindje achter hem gereden en hem eens voorbij geknald om hem uit te dagen en toen we de afrit namen in Beveren knalde hij ons volgas voorbij ... man wat een geluid, niet normaal! Helaas geen foto's of zo.
En vorige week een hele week een Mitsubishi Galant VR4 zien staan in Stekene, een zwarte met gouden velgen (zoals bij vele subaru's).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichteneerste keer op belgische bodem, tussen willebroek en temse achter ne Carrera GT gereden <3 Met Belgische plak, hoeveel zijn er in BE? Weet de nummerplaat nemeer, twas ne zilvergrijze. Da geluid! <3
btw, gespot tussen temse en willebroek (n16 neem ik aan) en toch in delft wonen, gokje: student lucht en ruimtevaart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichtenbtw, gespot tussen temse en willebroek (n16 neem ik aan) en toch in delft wonen, gokje: student lucht en ruimtevaart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenZeer zeker :p Ambities? Trouwens, ik meen mij te herinneren dat er een 7 in de nummerplaat stond, dus not sure.. Iig prachtige auto <3
Nene, ik doe al geneeskunde maar ik ken een aantal mensen in lucht en ruimtevaart, vandaar wist ik dat het in delft was.
Prachtige auto idd, en als die het ni was, des te beter, dan zijn er meer op onze belgische wegen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenNene, ik doe al geneeskunde maar ik ken een aantal mensen in lucht en ruimtevaart, vandaar wist ik dat het in delft was.
Prachtige auto idd, en als die het ni was, des te beter, dan zijn er meer op onze belgische wegen!!
Comment
-
2 weken naar het zuiden van Frankrijk geweest en toch wel wat wagens gespot die noemenswaardig zijn. Van enkele heb ik wat foto's maar die staan nog op gsm en krijg ik niet direct op pc; gewoon vermelden dus... De wagens die meerdere keren gespot zijn staan in't vet...
ABT Scirocco
Skoda Octavia RS
BMW M3
BMW M5
Peugeot RCZ
Porsche 911
Porsche Boxster
Porsche Cayenne
Porsche Cayman
Ford Focus RS
Lotus Evora
Nissan 370Z
RenaultSport Clio
Renault Clio RS
Alfa Romeo Giulietta
Jaguar's (van normaal tot extraordinair)
Shelby GT500
BMW M6
Chevrolet Camaro RS
Peugeot 4007 (niet echt een special, maar in belgië zie je ze niet veel rondrijden)
Daimler V8
Volvo Turbo
Mazda RX8
Mercedes SLK AMG
Brabus...
Mercedes ML 55 AMG
Lotus Elise
Bentley Continental GT
RenaultSport Mégane
Audi S3
Smart Roadster
Audi A1
Skoda Fabia RS
BMW Z8
Maserati Gran Turismo
Dacia Duster
Volkswagen Scirocco
Bentley Arnage
Maserati Quattroporte
Abarth Punto
Volkswagen Touareg RS
Audi RS3
Microcar M.GO F8
AlpineRenault...
Morgan Aero 8
Voila...Last edited by musiclioncarman; 22/08/2010, 18:29.There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenMichel DeCoster zijn DB9 zien blinken in de parking van Telindus Haasrode gisteren.
Comment
-
Lotus 2-Eleven.
Hij stond stil langs de kant van de weg. Aan het wachten op iemand of zo. En wat verder kwam er een Elise aangereden. Zag er ook niet bepaald de goedkoopste uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenIs dat die van Michel de Coster? In 2006, 2007 stond die daar ook al regelmatig, maar toen werkte hij toch nog niet voor de Belgacom-groep? Ik dacht dat die van R. Everaert was indertijd.
Is die zo bekend
Comment
Comment