Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een witte 911 (996) GT3 RS met blauwe streep en velgen.
Zoeentje dus:
Stond redelijk perte totale te wezen op een takelwagen.
Toen ik in Westvleteren om bakken bier ging, stond er voor mij een E90 328i met Duitse nummerplaten. Ik dacht eerst dat ik de 5 voor een 8 aanzag, maar het klopte. Het was dus een Amerikaanse versie. Getuige daarvan ook de rode knipperlichten achteraan en de reflectoren vooraan opzij.
Ik heb nog 40 km rond die kar gehangen op weg naar huis. Geheel toevallig trouwens. Om de zoveel km zag ik hem voor of achter mij opdoemen.
vandaag een grijze aston martin db9 op de liersesteenweg in sint-kateline-waver.
De eigenaar was druk bezig om met zijn wijsvinger via zijn neus aan zijn hersenen te krabben.
vandaag een grijze aston martin db9 op de liersesteenweg in sint-kateline-waver.
De eigenaar was druk bezig om met zijn wijsvinger via zijn neus aan zijn hersenen te krabben.
Ah, heb je dan nog nooit de R8 met nrplaat CIA-*** zien rijden?
Babyblauwe, komt ook altijd van die richting.
Toen ik in Westvleteren om bakken bier ging, stond er voor mij een E90 328i met Duitse nummerplaten. Ik dacht eerst dat ik de 5 voor een 8 aanzag, maar het klopte. Het was dus een Amerikaanse versie. Getuige daarvan ook de rode knipperlichten achteraan en de reflectoren vooraan opzij.
Ik heb nog 40 km rond die kar gehangen op weg naar huis. Geheel toevallig trouwens. Om de zoveel km zag ik hem voor of achter mij opdoemen.
Die rijdt hier blijkbaar nog steeds. Gisteren ook gespot.
En hij reed voor mij op een lange rechte baan, stak een auto voorbij. Maar amaai, dieje was snel weg :p. Tevergeefse poging gedaan om er achteraan te gaan maar ja...
Vannacht op een parking net voor Parijs een witte S6 met Z-platen (mag al niet?). Ik ga naar binnen om koffieke te halen en zie daar gewoonweg 7 romamadammen en een vent uitstappen, zaten met 6 op de achterbank. :')
Comment