Veel kans dat dat die gast is waar ik mijn gtt van aant kopen ben :d
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGisteren dicht bij het station van Liedekerke een BMW Z1, speciaal.
En enkele weken geleden een Rolce Royce Ghost in Afligem aan dat restaurant aan de lichten voor je de E40 oprijd, ben de naam vergeten...
Vrouw van eigenaar van een bedrijf in Liedekerke rijdt met BMW Z1 rond, zal die wel geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartjes Bekijk BerichtenRestaurant is Mie Katoen, komen regelmatig voetbal- en wielrennersploegen.
Vrouw van eigenaar van een bedrijf in Liedekerke rijdt met BMW Z1 rond, zal die wel geweest zijn.
Ik passeer wekelijks in Liedekerke en het is de eerste keer dat ik die Z1 zie, stond op de parking aan het rondpunt aan de Pierrot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk passeer wekelijks in Liedekerke en het is de eerste keer dat ik die Z1 zie, stond op de parking aan het rondpunt aan de Pierrot.
Comment
-
dan zal je geen "dieseltje" hebben, maar eerder een diesel!
Gisteren een Hyundai Genesis zien staan, een gele.
Maar het was al aan't schemeren, en mijn supersonische GSM (of ik) maakt geen goei foto's, dus geen foto.
Zag er wel mooi uit, enkel een gele auto, hoe snel ben je dat beu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenZag er wel mooi uit, enkel een gele auto, hoe snel ben je dat beu?
Comment
-
Gisteren in Antwaarpe, donderdag snob night
2 x e92 M3
1x e46 M3
sl 55 amg
cayenne turbo
panamera turbo
996 turbo
bentley gt
s5
audi r8
M X6
M X6 Hamann (geen id of het een echte is, wel de logo's met duitse nummerplaat)
mat zwarte maserati 4porte
en nog een paar paupers met een carrera 4s en van die prullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samdds Bekijk Berichtengisteren een BMW B7Turbo e28 Alpina in Roeselare
jammer genoeg geen foto kunnen nemen
Staat veel in het begin van de hoogledesteenweg in roeselare, is ne blauwen, niet????
Zie deze regelmatig daar staan toch, enkele huizen verder vant benzinestation.
mvg
Comment
Comment