Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag een zilveren porsche turbo cabrio (997) met een iets oudere vrouw er in.
    Perso plaat (vergeten)

Zwarte e92 M3

Rode lotus Elise (forummember?)

Comment

• Een week of twee geleden, ne witte panamera met stickers zoals Herbie
      1992 Nissan Skyline R32 GT-R

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=46137

Comment

• Gisteren op de ring een rode Mercedes 300SL Gullwing Coupe op duitse platen gezien. Kerel reed zeer vlotjes over de ring, spijtig genoeg geen foto.

Comment

• Zondag in Herentals 2 Maserati's, vermoed GranTurismo's, en ter hoogte van Gierle of Lille een Porsche Panamera Turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bR32uno Bekijk Berichten
            Een week of twee geleden, ne witte panamera met stickers zoals Herbie
            Heb ik ook al eens gezien. Best wel mottig.

Comment

• Vandaag in Kessel-Lo zo een Carver tegengekomen. Toch redelijk exclusief, meen ik. Zo eentje, ongeveer die kleur ook :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                Vandaag in Kessel-Lo zo een Carver tegengekomen. Toch redelijk exclusief, meen ik. Zo eentje, ongeveer die kleur ook :

Ik had hier nog nooit van gehoord ... maar lijkt me wel een leuk ding
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• heel speciaal om te zien rijden ook.

laaste weken 2 maal een Mclaren MP4-12c gezien aan mijn huis met persoplaat en vorige week woensdag eentje op dealerplaat (ZFF....) op de snelweg tussen lummen en leuven.

Comment

Vandaag in Kessel-Lo zo een Carver tegengekomen. Toch redelijk exclusief, meen ik. Zo eentje, ongeveer die kleur ook :

heb ik ook al is zien rijden in Ekeren-Donk. zo'n Carver is van Nederlandse makelij.

Comment

• vandaag in 's Gravenwezel een zwarte Porsche 911 (997) Turbo S Cabriolet

Comment

• gisteren BMW X6M in Leuven (foto's in het exclusieve auto's topic) en een Opel GSE (foto's exclusieve oltimer/classic topic) En ik zie/hoor bijna dagelijks een ferrari 458 (wa een geluid)

En nu juist nog een Aston Martin Vantage gezien

Comment

• Zwarte Gallardo 1st gen, nummerplaat YAC-***
                          Bereden door een blonde amazone

Comment

• Ferrari 512bb met franse nummerplaat in Veurne

Comment

• Citroën DS Cabrio!! In Leuven
                              Super knap om te zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                Citroën DS Cabrio!! In Leuven
                                Super knap om te zien!
                                Heb ik ook gezien zondag !! had deze nog nooit gezien ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                  Heb ik ook gezien zondag !! had deze nog nooit gezien ...
                                  In Erwetegem, rechtover de kerk woont er iemand die er meerdere heeft, minstens 1 cabrio

ook in Gent begin deze maand ene gezien, witte kleur

en deze zomer een break

wagens waarvan ik nooit spontaan zou denken dat ze +- 40 jaar oud zijn

en de techniek : meedraaiende koplampen, hydraulische vering, ...

Comment

• meedraaiende koplampen???? damn...
                                    die ik had gezuin had een bruine kleur.

Gistere nog ne gewone DS gezien.
                                    Vandaag ne BMW 2002 (automatique) (heb er een foto van) en ne corvette Stingray (allebei in Aarschot)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      In Erwetegem, rechtover de kerk woont er iemand die er meerdere heeft, minstens 1 cabrio

ook in Gent begin deze maand ene gezien, witte kleur

en deze zomer een break

wagens waarvan ik nooit spontaan zou denken dat ze +- 40 jaar oud zijn

en de techniek : meedraaiende koplampen, hydraulische vering, ...
                                      Ik heb hem in Lier gezien , oudere man en vrouw

Comment

• Vandaag in brasschaat ne Rolls Phantom, Bently GT Spur en ne Skyline met nrplaat 911-bye
                                        Ook in A'pen ne Aston Martin met nrplaat Two-222

Comment

Waar ergens in Kessel-lo?

Comment

Working...
                                          X