Gisteren mijn eerste SLR op de weg gezien in Herk De Stad. En dan nog wel een 722 roadster, wat een verschijning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk BerichtenR8 in een eens wat andere kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenPrachtig exemplaar!
Comment
-
-
Opnieuw de zelfde RR Ghost gespot, N49 thv Eeklo.
De vorige keer ben ik hem tegen gekomen in Aalter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk BerichtenVandaag aan de Genker Hand Carwash (Evence coppeeln) een witte GT3 RS.
Woont daar ook in de buurt; al te veel gezien. Die van zonhoven ( Zwart oranje ) ziet er pak leuker uit iig
Comment
-
Gisteren dagje Knokke gedaan, pfffff, kheb last in mijne nek van om te kijken......
Oa
Lambo Avantador in soort parelmoer oranje en verschillende Gallardo's
porsche's alsof het Golfjes en Polokes zijn, ma toch ne grasgroene GT3-RS gezien en dozijn Panamera's
Ferrari's oa 355, Modena, F430 incl scuderia en een prachtige Dino 246
Aston Martin's vooral DB9
Een 4 tal Audi R8'en
...........
ik stond net geparkeerd achter die Avantador toen de eigenaar aankwam, man das echt kippenvel krijgen als dat start.
Spijtig geen foto's, mobieltje was plat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenGisteren dagje Knokke gedaan, pfffff, kheb last in mijne nek van om te kijken......
Oa
Lambo Avantador in soort parelmoer oranje en verschillende Gallardo's
porsche's alsof het Golfjes en Polokes zijn, ma toch ne grasgroene GT3-RS gezien en dozijn Panamera's
Ferrari's oa 355, Modena, F430 incl scuderia en een prachtige Dino 246
Aston Martin's vooral DB9
Een 4 tal Audi R8'en
...........
ik stond net geparkeerd achter die Avantador toen de eigenaar aankwam, man das echt kippenvel krijgen als dat start.
Spijtig geen foto's, mobieltje was plat.
Aventador
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
Comment
Comment