Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze ben ik paar weken terug tegen gekomen in Ingelmunster, weliswaar bij een handelaar.
Slechts 7 van gemaakt, waarvan er nog 5 overschieten, dit is de enige met de Turbo-motor en gebruikt voor officiële foto's door DP Motorsports
Deze ben ik paar weken terug tegen gekomen in Ingelmunster, weliswaar bij een handelaar.
Slechts 7 van gemaakt, waarvan er nog 5 overschieten, dit is de enige met de Turbo-motor en gebruikt voor officiële foto's door DP Motorsports
zou hem ook zo parkeren als ik met zo iets kon/moest rijden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
zou hem ook zo parkeren als ik met zo iets kon/moest rijden.
Twee parkeerplaatsen gebruiken, ppfffff, daar zou ik mij dus expres tussen wringen he
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Twee parkeerplaatsen gebruiken, ppfffff, daar zou ik mij dus expres tussen wringen he
Zal moeilijk gaan vrees ik met een grand scenic. Je moet er altijd wel voor zorgen dat de chauffeur kan uitstappen nie waar?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
En dan vragen ze zich af waarom mensen met sleutels krassen doen op hun wagen ...
Ze verdienen niet beter.
En waar moet die mens zijn voertuig anders zetten? Met die belachelijk parkeerplaatsen van 1.80m breed kan hij nog niet uitstappen.
En waar moet die mens zijn voertuig anders zetten? Met die belachelijk parkeerplaatsen van 1.80m breed kan hij nog niet uitstappen.
Mijn auto is even breed als deze en ik ervaar weinig problemen
het is niet altijd gemakkelijk maar dat is mijn keuze om zo een (te) breed auto te kopen hé!
Ik moet ermee leven en mijn keuze is geen excuse om egoistich te zijn.
Ik zou niet willen dat ze mijn auto krassen of inblutsen voor anti-sociaal gedrag.
Zulke mensen mogen van mij verplicht worden om 3 keer te betalen voor hun parking plaats.
2x plaatsen + 1x boete
nb :
Die plaatsen zijn geen 1m80 want mijn auto is 1m85 breed en ik blijf tussen de lijnen
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Mijn auto is even breed als deze en ik ervaar weinig problemen
het is niet altijd gemakkelijk maar dat is mijn keuze om zo een (te) breed auto te kopen hé!
Ik moet ermee leven en mijn keuze is geen excuse om egoistich te zijn.
Ik zou niet willen dat ze mijn auto krassen of inblutsen voor anti-sociaal gedrag.
Zulke mensen mogen van mij verplicht worden om 3 keer te betalen voor hun parking plaats.
2x plaatsen + 1x boete
nb :
Die plaatsen zijn geen 1m80 want mijn auto is 1m85 breed en ik blijf tussen de lijnen
Dus jij vindt het niet erg dat er een paar onbenullen hun deuren opensmijten tegen jou kar? Daarvoor moet je je wagen niet associaal wegzetten hoor, mensen kijken daar niet naar.
Dat ie daarvoor meer moet betalen ben ik mee akkoord, maar dat ligt aan de parking uitbaters hé, die zouden daar dan speciale parkeerplaatsen voor moeten voorzien.
Zal de volgende keer eens meten hoe breed die parkeerplaatsen daar zijn...zou je dan wel eens willen zien uitstappen, of het moest een cabrio zijn natuurlijk...
Dus jij vindt het niet erg dat er een paar onbenullen hun deuren opensmijten tegen jou kar? Daarvoor moet je je wagen niet associaal wegzetten hoor, mensen kijken daar niet naar.
Dat ie daarvoor meer moet betalen ben ik mee akkoord, maar dat ligt aan de parking uitbaters hé, die zouden daar dan speciale parkeerplaatsen voor moeten voorzien.
Zal de volgende keer eens meten hoe breed die parkeerplaatsen daar zijn...zou je dan wel eens willen zien uitstappen, of het moest een cabrio zijn natuurlijk...
Liever een kap van een deur dan iemand die met zijn sleutel mijn wagen krast omdat ik 2 plaats ineemt ... en dat gebeurd enorm vééééééél en eerlijk gezegd kan ik het niet 100% verkeerd vinden, zulke manieren moeten gestraft worden (zelf als ik geweld op een auto not done vindt)
2 plaatsen innemen is gewoon het toppunt van pretentie en egoisme, ik kan mijn eigen niet brengen tot zo een pretentieuze daad.
Ik zou het meer ludiek aan pakken, bvb leuk zou zijn om hem goed klem te rijden, 2 à 3 cm van hem gaan parkeren aan beide zijden en daar voor dagen blijven.
Hij zal het misschien wel leren dan.
nb:
Als je weet dat deze auto 1m85 breed is, dan kan je nu al raden dat die parkingplaatsen meer dan 1m80 zijn hé !!
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment