Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag mijn 2de F10 550i gezien.
    Mijn eerste was in Zwitserland in Sankt-Moritz en vandaag eentje in Ingelmunster.

Comment

• Deze ben ik paar weken terug tegen gekomen in Ingelmunster, weliswaar bij een handelaar.
      Slechts 7 van gemaakt, waarvan er nog 5 overschieten, dit is de enige met de Turbo-motor en gebruikt voor officiële foto's door DP Motorsports

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk Berichten
        Deze ben ik paar weken terug tegen gekomen in Ingelmunster, weliswaar bij een handelaar.
        Slechts 7 van gemaakt, waarvan er nog 5 overschieten, dit is de enige met de Turbo-motor en gebruikt voor officiële foto's door DP Motorsports

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Ze hebben zeven 944 omgebouwd dat is waar... maar dat is een 924 met de neus van een 944, niet door hun omgebouwd.

De officiele wagen voor de foto was een andere, een oranje/rood 944 S2 (OEM met 211pk, meer dan deze 924 die maar 177pk heeft)
        2014 Porsche Boxster 981
        2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Vandaag een F11 Msport in de kleur 'Imola Red'
          Zag er er echt waanzinnig knap uit moet ik zeggen!

Comment

• Sorry, met het het mobieltje getrokken...

zou hem ook zo parkeren als ik met zo iets kon/moest rijden.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Daarnet op de brug van Vilvoorde: Aston Martin Dbs. Wat een bak.
              Was wat fileverkeer maar wat een geluid.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Sorry, met het het mobieltje getrokken...

Twee parkeerplaatsen gebruiken, ppfffff, daar zou ik mij dus expres tussen wringen he
                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                  Twee parkeerplaatsen gebruiken, ppfffff, daar zou ik mij dus expres tussen wringen he
                  Zal moeilijk gaan vrees ik met een grand scenic. Je moet er altijd wel voor zorgen dat de chauffeur kan uitstappen nie waar?
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• vandaag, am rapide bij de buurvrouw ^^

Comment

• mooi masarati,maar hoe hij staat is gewoon asociaal dat kan je niet anders noemen..

zeg niet gouw...

Comment

• Als ik zie hoe sommige kinderen zonder nadenken de deuren van de auto openzwieren zou je met zo'n wagen toch zeker proberen te voorkomen.

Maar 2 plaatsen innemen is inderdaad asociaal.

Comment

Sorry, met het het mobieltje getrokken...

En dan vragen ze zich af waarom mensen met sleutels krassen doen op hun wagen ...
                          Ze verdienen niet beter.
                          2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door leo_leo_rex Bekijk Berichten
                            vandaag, am rapide bij de buurvrouw ^^
                            Waarschijnlijk deze? http://www.autogespot.com/nl/viewima...19112011153220

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                              En dan vragen ze zich af waarom mensen met sleutels krassen doen op hun wagen ...
                              Ze verdienen niet beter.
                              En waar moet die mens zijn voertuig anders zetten? Met die belachelijk parkeerplaatsen van 1.80m breed kan hij nog niet uitstappen.

Comment

En waar moet die mens zijn voertuig anders zetten? Met die belachelijk parkeerplaatsen van 1.80m breed kan hij nog niet uitstappen.

Mijn auto is even breed als deze en ik ervaar weinig problemen
                                het is niet altijd gemakkelijk maar dat is mijn keuze om zo een (te) breed auto te kopen hé!

Ik moet ermee leven en mijn keuze is geen excuse om egoistich te zijn.
                                Ik zou niet willen dat ze mijn auto krassen of inblutsen voor anti-sociaal gedrag.

Zulke mensen mogen van mij verplicht worden om 3 keer te betalen voor hun parking plaats.
                                2x plaatsen + 1x boete

nb :
                                Die plaatsen zijn geen 1m80 want mijn auto is 1m85 breed en ik blijf tussen de lijnen
                                2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                                  Mijn auto is even breed als deze en ik ervaar weinig problemen
                                  het is niet altijd gemakkelijk maar dat is mijn keuze om zo een (te) breed auto te kopen hé!

Ik moet ermee leven en mijn keuze is geen excuse om egoistich te zijn.
                                  Ik zou niet willen dat ze mijn auto krassen of inblutsen voor anti-sociaal gedrag.

Zulke mensen mogen van mij verplicht worden om 3 keer te betalen voor hun parking plaats.
                                  2x plaatsen + 1x boete

nb :
                                  Die plaatsen zijn geen 1m80 want mijn auto is 1m85 breed en ik blijf tussen de lijnen
                                  Dus jij vindt het niet erg dat er een paar onbenullen hun deuren opensmijten tegen jou kar? Daarvoor moet je je wagen niet associaal wegzetten hoor, mensen kijken daar niet naar.

Dat ie daarvoor meer moet betalen ben ik mee akkoord, maar dat ligt aan de parking uitbaters hé, die zouden daar dan speciale parkeerplaatsen voor moeten voorzien.

Zal de volgende keer eens meten hoe breed die parkeerplaatsen daar zijn...zou je dan wel eens willen zien uitstappen, of het moest een cabrio zijn natuurlijk...

Comment

Dus jij vindt het niet erg dat er een paar onbenullen hun deuren opensmijten tegen jou kar? Daarvoor moet je je wagen niet associaal wegzetten hoor, mensen kijken daar niet naar.

Dat ie daarvoor meer moet betalen ben ik mee akkoord, maar dat ligt aan de parking uitbaters hé, die zouden daar dan speciale parkeerplaatsen voor moeten voorzien.

Zal de volgende keer eens meten hoe breed die parkeerplaatsen daar zijn...zou je dan wel eens willen zien uitstappen, of het moest een cabrio zijn natuurlijk...

Liever een kap van een deur dan iemand die met zijn sleutel mijn wagen krast omdat ik 2 plaats ineemt ... en dat gebeurd enorm vééééééél en eerlijk gezegd kan ik het niet 100% verkeerd vinden, zulke manieren moeten gestraft worden (zelf als ik geweld op een auto not done vindt)

2 plaatsen innemen is gewoon het toppunt van pretentie en egoisme, ik kan mijn eigen niet brengen tot zo een pretentieuze daad.

Ik zou het meer ludiek aan pakken, bvb leuk zou zijn om hem goed klem te rijden, 2 à 3 cm van hem gaan parkeren aan beide zijden en daar voor dagen blijven.
                                    Hij zal het misschien wel leren dan.

nb:
                                    Als je weet dat deze auto 1m85 breed is, dan kan je nu al raden dat die parkingplaatsen meer dan 1m80 zijn hé !!
                                    2014 Porsche Boxster 981

Comment

• Vanmiddag een Aston Martin DB7 Vantage op de ring van A'pen tot ergens op de E19.
                                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                      1990 Volvo 344
                                      1991 Mercedes W124 230CE
                                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                      1980 Volkswagen Derby CLS
                                      1990 Mercedes W124 230CE
                                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Gisteren thv Ternat,E 40, richting Gent rond 16h een rode Honda Insight op de pechtstrook ( het model van eind jaren 90)
                                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Een Renault twizy.

Comment

Working...
                                          X