Naamse poort daarnet, zwarte SLS + oude dodge charger.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenLiever een kap van een deur dan iemand die met zijn sleutel mijn wagen krast omdat ik 2 plaats ineemt ... en dat gebeurd enorm vééééééél en eerlijk gezegd kan ik het niet 100% verkeerd vinden, zulke manieren moeten gestraft worden (zelf als ik geweld op een auto not done vindt)
2 plaatsen innemen is gewoon het toppunt van pretentie en egoisme, ik kan mijn eigen niet brengen tot zo een pretentieuze daad.
Ik zou het meer ludiek aan pakken, bvb leuk zou zijn om hem goed klem te rijden, 2 à 3 cm van hem gaan parkeren aan beide zijden en daar voor dagen blijven.
Hij zal het misschien wel leren dan.
nb:
Als je weet dat deze auto 1m85 breed is, dan kan je nu al raden dat die parkingplaatsen meer dan 1m80 zijn hé !!
Ik heb het voor jou even gaan nameten, 2.24m tussen de witte lijnen. M.a.w. als die zijn wagen 1.85m is heeft hij wel geteld 19.50cm + 2 x de helft van de witte lijnen om zijn deuren open te gooien. Dit geldt uiteraard ook voor de andere naast hem als die er zouden staan. Ik weet nie maar vind 25 cm nogal smallekes om uit U voertuig te kruipen. Zie die mens dat persoonlijk misschien nog wel doen, om zijn eigen deur en de auto van de andere niet te beschadigen, maar gaan de andere dat wel doen? Dus, mens had groot gelijk om zijn wagen zo te zetten, er moet maar wat meer respect zijn voor andermans gerief...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
een renault Fluence ZE in Merelbeke
en in gent centrum op een paar meter van elkaar
2 keer E-klasse cabrio, lichtgrijs
ene op belgische nrplaat : een 220 CDI
de andere op zwitserse nrplaat : een 350 CGI
gewoon verschil in mentaliteit of eerder budget ???
Comment
-
Net voor mijn deur:
- MB ML63 AMG (n.m., ik wist niet eens dat er al een AMG-variant van de nieuwe ML was).
- Maserati GranTurismo.
Comment
-
Gisteren meerdere Ferrari's in sluis"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
Comment