Gisteren op de E34/N49 Antwerpen > Knokke, een zwarte Fisker Karma gezien. Prachtige wagen, heeft van voor wat weg van een Maserati vind ik. Er waren erbij die in de achtervolging gingen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Gisteren heb ik een Range Rover sport gezien, er stond vanachter op Range Rover Stormer Design, maar het enigste wat mij opviel waren de grotere uitlaten & de velgen van Range Rover die stormer velgen. Het leek totaal niet op die concept die Range Rover ooit eens heeft gemaakt. En het was een zwarte & geen oranje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenGisteren heb ik een Range Rover sport gezien, er stond vanachter op Range Rover Stormer Design, maar het enigste wat mij opviel waren de grotere uitlaten & de velgen van Range Rover die stormer velgen. Het leek totaal niet op die concept die Range Rover ooit eens heeft gemaakt. En het was een zwarte & geen oranje
Comment
-
Vandaag op de E40 Kust-Brussel, allen met engelse platen: M3 E46 en E92, Subaru Impreza (modeljaar weet ik niet maar duidelijk aangepakt en stickertje 580bhp), Mitsu lancer Evo..., 2x Vauxhall corsa VXR (ook aangepast), vorig model focus RS, ik denk ne lotus elise en een ouwe astra coupe met wss de 2.0 turbo want die ging ook stevig vooruit. Ferm om zien. Helaas geen tijd om foto's te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenEen witte bmw M5 break. Denk dat het iemand was van het lotto-wielerteam.
Comment
-
Gisteren in Welle een SLS AMG gezien in beige. Op nummerplaten 9-SLO-001. De eigenaar heeft blijkbaar zijn Panamera Caractere verkocht & een SLS gekocht. Hopelijk hebben ze hun ISF nog
En daarna op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden een grijze M3 op engelse platen met Akraprovic uitlaat. Dat geluid was echt luid! Ons ramen waren aan het trillen als dat ineens optrok
Comment
Comment