Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren op de E34/N49 Antwerpen > Knokke, een zwarte Fisker Karma gezien. Prachtige wagen, heeft van voor wat weg van een Maserati vind ik. Er waren erbij die in de achtervolging gingen.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gisteren heb ik een Range Rover sport gezien, er stond vanachter op Range Rover Stormer Design, maar het enigste wat mij opviel waren de grotere uitlaten & de velgen van Range Rover die stormer velgen. Het leek totaal niet op die concept die Range Rover ooit eens heeft gemaakt. En het was een zwarte & geen oranje

Comment

• Audi R8 Kortrijk gisteren, nrplaat ***-BPQ dacht ik.
        Maserati GranCabrio in Kortrijk.

Comment

• op tijd gaan tanken natuurlijk....

Comment

• Chrysler SSR gisteren in Gent omstreeks 19u30 op de Martelaarslaan. 'K vind het geen mooie auto, verre van zelfs, maar volgens mij vrij zeldzaam en er kwam wel een schoon geluid uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
              Gisteren heb ik een Range Rover sport gezien, er stond vanachter op Range Rover Stormer Design, maar het enigste wat mij opviel waren de grotere uitlaten & de velgen van Range Rover die stormer velgen. Het leek totaal niet op die concept die Range Rover ooit eens heeft gemaakt. En het was een zwarte & geen oranje
              Het stormer pack was een exterior design pack voor de RR sport dat een tijdje terug beperkt verkrijgbaar was, en was geinspireerd op de stormer concept car. Iets recenter had je bijvoorbeeld ook de 'luxury edition' met andere interieurmogelijkheden, andere velgen en stylingdetails:

Comment

• Vandaag op de E40 Kust-Brussel, allen met engelse platen: M3 E46 en E92, Subaru Impreza (modeljaar weet ik niet maar duidelijk aangepakt en stickertje 580bhp), Mitsu lancer Evo..., 2x Vauxhall corsa VXR (ook aangepast), vorig model focus RS, ik denk ne lotus elise en een ouwe astra coupe met wss de 2.0 turbo want die ging ook stevig vooruit. Ferm om zien. Helaas geen tijd om foto's te maken

Comment

• Hierjuist op de E40 C63 AMG estate (samen met Jenszor gezien), RS4 break nieuw model! aan Mie Katoen, Ford Mustang in tegengestelde rijrichting op E40

Comment

• Zwarte Audi R8 in Gent vanmorgen (9u30) aan de Delhaize Watersportbaan, wat een sound!

Comment

• Daarstraks op de E40 naar gent een hele camion vol met nieuwe ford focussen St's. Allemaal on opvallende kleurtjes viel mij direct op aan de uitlaten in het midden

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• deze morgen een bentley mulsane in Deurle, dan in bruggge een ferrari California; in de namiddag een prachtig zwarte R8, en erna nog 2 zwarte M3kes. was weer een leuk dagje

Comment

• Gisteren in Ternat een Chevrolet Corvette C3, Ford Mustang Fastback. Ik dacht meteen dat is hier iets voor Timmie
                          En in Liedekerke nog een RS4 break (vorig model)

Comment

• Gisteren een witte Honda NSX gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                              Een witte bmw M5 break. Denk dat het iemand was van het lotto-wielerteam.
                              tjah, da moet snel zijn om die fietsers bij te houden

Comment

• Vandaag in Houthalen aan t rood licht ne Volvo S80 V8.

Toch effe moeten rondkijken van waar die V8 brom kwam.

Comment

• daarnet in Knokke een gecrashte zwarte M3 op een transportwagen. Vraag me af of het één van de 2 was die ik vorige week in zeebrugge gezien heb

Comment

• Gisteren in Welle een SLS AMG gezien in beige. Op nummerplaten 9-SLO-001. De eigenaar heeft blijkbaar zijn Panamera Caractere verkocht & een SLS gekocht. Hopelijk hebben ze hun ISF nog

En daarna op de E40 ter hoogte van Groot-Bijgaarden een grijze M3 op engelse platen met Akraprovic uitlaat. Dat geluid was echt luid! Ons ramen waren aan het trillen als dat ineens optrok

Comment

• gisteren ook wel wat gezien.
                                      Mercedes SLS, Nissan GT-R, E63 AMG vorig model, Benltey Continental FS. En dat allemaal op een lengte van km
                                      BMW X5 45e

Comment

• Gisteren rond 20u in Welle een Porsche Speedster in blauw met nummerplaat 9-VDV-??? aardige verschijning om dat in u gat te hebben hangen :p

Comment

• Gisteren in Kontich een witte lp-560 coupé, stond geparkeerd in een zijstraat en toch viel hij hard op.
                                          Verder in Wilrijk een zilvere bmw z8.

Comment

Working...
                                          X