Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Hier in Miami is dat zelfs geen uitzondering. Waar wel naar opgekeken werd is raar genoeg de grootste SUV ter wereld. Ik post de foto zodra deze is afgeladen. Is een Amerikaans merk, alleen weet ik niet welk. Foto is getrokken vanuit de wagen aan een verkeerslicht.
    Zat daar deze zomer ook, vond dat daar eigenlijk dik tegenvallen qua exclusiviteit. Op een namiddag in Knokke heb ik meer exclusieve auto's gezien dan daar in een ganse week... Zat wel in Miami-Beach, misschien is downtown beter.

Comment

• een bijzondere smart?

Comment

• Smart Brabus misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Zat daar deze zomer ook, vond dat daar eigenlijk dik tegenvallen qua exclusiviteit. Op een namiddag in Knokke heb ik meer exclusieve auto's gezien dan daar in een ganse week... Zat wel in Miami-Beach, misschien is downtown beter.
          Zaterdagavond op Collins Avenue of Ocean Drive als eens gepasseerd? Of aan het SLS hotel op 17th street?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Zaterdagavond op Collins Avenue of Ocean Drive als eens gepasseerd? Of aan het SLS hotel op 17th street?
              Mijn hotel was het Loews Miami Beach hotel op Collins, praktisch naast Ocean. Liep daar bijna elke avond. Ik ga niet zeggen dat ik daar niks exclusief gezien heb maar viel toch wat tegen imo. Had er meer van verwacht. Exclusiefste was een Lamborghini LP640 die je 3 blokken verder nog hoorde.

Comment

• Hier, tussen Brugge en Knokke, al een paar keer een Fisker Karma tegengekomen, heel mooie wagen....

Comment

• afgelopen zondag in Sluis een vloot van verschillende Audi S en RS varianten tegen gekomen. Deze reden in colonie achter elkaar
                  audi TT RS
                  Audi RS 4
                  Audi RS 6
                  Audi S8
                  Audi S3
                  ....

jammer genoeg geen fotos van getrokken
                  Last edited by psycho dad; 06/10/2012, 10:27.
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Regelmatig 's morgens ne bmw 2600cs op O-platen tussen Hasselt en Zonhoven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                      afgelopen zondag in Sluis een vloot van verschillende Audi S en RS varianten tegen gekomen. Deze reden in colonie achter elkaar
                      audi TT RS
                      Audi RS 4
                      Audi RS 6
                      Audi S8
                      Audi S3
                      ....

jammer genoeg geen fotos van getrokken
                      Audi /RS meeting in Knokke met bijhorende rondrit door Sluis

Ik zat op het terras van Balmoral in Sluis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Audi /RS meeting in Knokke met bijhorende rondrit door Sluis

Ik zat op het terras van Balmoral in Sluis
                        ik stond aan de overkant van het water rechtover Balmoral (wederhelft was aan het shoppen in één vd winkeltjes)
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                          ik stond aan de overkant van het water rechtover Balmoral (wederhelft was aan het shoppen in één vd winkeltjes)
                          Mijn Mini niet zien staan dan , want die stond daar geparkeerd aan de overkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
                            Hier, tussen Brugge en Knokke, al een paar keer een Fisker Karma tegengekomen, heel mooie wagen....
                            een witte dit weekend 2 keer in buurt Lochristi - Wachtebeke - Laarne

laag breed en vooral mooi
                            kom je zeker nog niet elke dag tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              een witte dit weekend 2 keer in buurt Lochristi - Wachtebeke - Laarne

laag breed en vooral mooi
                              kom je zeker nog niet elke dag tegen
                              bwa.. in de buurt Berlare-Zele-Lokeren-Waasmunster zijn er al een stuk of 5. 4 verschillende kleuren, kom er elke week zeker 2 tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                Regelmatig 's morgens ne bmw 2600cs op O-platen tussen Hasselt en Zonhoven.

foei, daily met O-plaat, verziekt de al zo moeilijke situatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  bwa.. in de buurt Berlare-Zele-Lokeren-Waasmunster zijn er al een stuk of 5. 4 verschillende kleuren, kom er elke week zeker 2 tegen.
                                  dealer daar in de buurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    dealer daar in de buurt?
                                    Dealer is in Brussel, dus daar ligt het niet aan.
                                    gewoon een streek waar goede smaak heerst

Comment

• Vrijdagavond een Alpina D3 aan de expo in Gent en zondagmiddag een KTM Xbow. Die laatste ben ik 2x tegengekomen, 1x op de steenweg naar Wetteren en 1x in het centrum van Zottegem.

Comment

• Welke kleur was die? Het was wss die van Heinz Aalst.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                          Welke kleur was die? Het was wss die van Heinz Aalst.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                                          Oranje. Zou wel goed kunnen dat het die van Heinz is, is de enige die ik weet rondrijden in de streek. Fameus geluid ook.

Comment

Working...
                                          X