Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenZat daar deze zomer ook, vond dat daar eigenlijk dik tegenvallen qua exclusiviteit. Op een namiddag in Knokke heb ik meer exclusieve auto's gezien dan daar in een ganse week... Zat wel in Miami-Beach, misschien is downtown beter.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenZaterdagavond op Collins Avenue of Ocean Drive als eens gepasseerd? Of aan het SLS hotel op 17th street?
Comment
-
afgelopen zondag in Sluis een vloot van verschillende Audi S en RS varianten tegen gekomen. Deze reden in colonie achter elkaar
audi TT RS
Audi RS 4
Audi RS 6
Audi S8
Audi S3
....
jammer genoeg geen fotos van getrokkenLast edited by psycho dad; 06/10/2012, 10:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenafgelopen zondag in Sluis een vloot van verschillende Audi S en RS varianten tegen gekomen. Deze reden in colonie achter elkaar
audi TT RS
Audi RS 4
Audi RS 6
Audi S8
Audi S3
....
jammer genoeg geen fotos van getrokken
Ik zat op het terras van Balmoral in Sluis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAudi /RS meeting in Knokke met bijhorende rondrit door Sluis
Ik zat op het terras van Balmoral in Sluis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenik stond aan de overkant van het water rechtover Balmoral (wederhelft was aan het shoppen in één vd winkeltjes)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk BerichtenHier, tussen Brugge en Knokke, al een paar keer een Fisker Karma tegengekomen, heel mooie wagen....
laag breed en vooral mooi
kom je zeker nog niet elke dag tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneen witte dit weekend 2 keer in buurt Lochristi - Wachtebeke - Laarne
laag breed en vooral mooi
kom je zeker nog niet elke dag tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenRegelmatig 's morgens ne bmw 2600cs op O-platen tussen Hasselt en Zonhoven.
foei, daily met O-plaat, verziekt de al zo moeilijke situatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenbwa.. in de buurt Berlare-Zele-Lokeren-Waasmunster zijn er al een stuk of 5. 4 verschillende kleuren, kom er elke week zeker 2 tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendealer daar in de buurt?
gewoon een streek waar goede smaak heerst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenWelke kleur was die? Het was wss die van Heinz Aalst.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
Comment