vorige vrijdag een rode r8 met rode wheelstripes op aan Flanders expo. tof ding
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Meneer Bonnaerens in zijn X-Bow met zijn dikke nek... Heb hem indertijd geholpen om door zijn examen te raken om zijn zaak te kunnen opstarten. Eens zijn zaak gestart, bekijkt hij je dan als str...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMeneer Bonnaerens in zijn X-Bow met zijn dikke nek... Heb hem indertijd geholpen om door zijn examen te raken om zijn zaak te kunnen opstarten. Eens zijn zaak gestart, bekijkt hij je dan als str...
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenDeze voormiddag (rond 11u15) op E40 richting Brussel : nummeprlaat 9-R.0008 op een ..... VW Lupo ; wellicht vervangwagen van VW garage, te zien aan de stickers, nummerplaat hoort wellicht op een andere wagen thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDije van Heinz?
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenvandaag zo eentje tegengekomen :
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenAsse city.
Comment
-
Het loont om vroeg op te staan in de vakantie. Deze morgen ging de 1 op onderhoud id garage (Meerschman Ninove). Op hun parking stond een rode Nissen Skyline R32 GTR, een import dus. Richting de expressbaan nog een Subaru Tribeca tegen gekomen en later in Aalst nog een Suzuki Kizashi.
Die laatste twee zijn misschien niet zo speciaal maar je komt ze wel niet veel tegen.
Comment
Comment